دنیای اسرار آمیز و رازهای پنهان جهان +تصاویر

در این گزارش درباره دنیای اسرار آمیز و راز‌های پنهان جهان بخوانید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،ما درباره جهانمان با خود حرف می‌زنیم. ما با گفت و شنود درونی خود جهانمان را دوام می‌بخشیم.هر گاه از حرف زدن با خود باز ایستیم جهان همواره چنان اسـت کـه باید باشد. ما آن رابا زندگی روشن می‌سازیم، ما با گفت و شنود درون بـه پایش می‌داریم.بـه این هم بسنده نمی‌کنیم، بلکه در همان حال کـه با خود حرف میزنیم همان را نیز بر می‌گزینیم. پس این گزینش را پی در پی از سر می‌گیریم تا روزی کـه بمیریم، و تکرار این گزینش نتیجه تکرار پی در پی و تا روز مرگ همان گفت و شنود درونی اسـت.

کتاب حقیقتی دیگر

دنیای اسرار آمیز و رازهای پنهان جهان +تصاویر

در کتیبه های تاریخ باستانی هند مانند وداس؛ ذکر شده کـه ۶۰۰۰ سال پیش تعدادی کشتی بر فراز زمین پرواز کرده و مدتی بعد ناپدید شدند.

دنیای اسرار آمیز و رازهای پنهان جهان +تصاویر

انسان مدرن ۲۰۰ هزار سال قدمت دارد

اگر چنین اسـت پس رد چرخ‌های ۱۴ میلیون ساله توسط چه کسانی ایجاد شده؟پزشک کولتیپین مدعی اسـت کـه تصویر بالا مربوط بـه تمدن‌های پیشرفته ماقبل تاریخ بوده کـه قبل از پیدایش انسان زندگی میکردند و این رد عبور وسایل نقلیه را از خود بـه جا گذاشته‌اند.

دنیای اسرار آمیز و رازهای پنهان جهان +تصاویر

دعا همان بالا بردن ارتعاش اسـت یعنی خواستن چیزی با تمام قدرت و اگر ارتعاش ات قویتر از ارتعاش کالبد مادیت باشد و بـه ارتعاش کالبد اثیریت برسد ٬اجابت می‌شود وگرنه ماتریکس خنثی میکند.حضرت مسیح گفت هرگاه دوتن «تن مادی وتن اثیری» با هم چیزی را بخواهند و دعا کنند ٬ اجابت میشود.تن مادی دعا می‌کند٬ تن اثیری امین بگوید ٬ میشود.

ماهریس

دنیای اسرار آمیز و رازهای پنهان جهان +تصاویر

خلبان های نیروی دریایی ایالات امریکا، از تابستان سال ۲۰۱۴ تا ماه مارس ۲۰۱۵؛ تقریبا هرروز اشیای پرنده عجیب و ناشناخته‌ای را در آسمان میدیدند کـه تا ارتفاع بیش از ۹ کیلومتر بالا رفته و با سرعتی مافوق صوت حرکت می‌کردند؛ ولی موتور و اگزوز مادون قرمزی کـه قابل دیدن باشد، نداشتند.

بـه گزارش روزنامه نیویورک تایمز، ستوان «راین گریوز»؛ خلبان سوپر هورنت F/A-۱۸ کـه ۱۰ سال در نیروی دریایی خدمت می‌کند، این مشاهدات را بـه کنگره و پنتاگون «وزارت دفاع ایالات متحده کشور آمریکا» گزارش داده اسـت.

او در گفتگو با نیویورک تایمز گفت: «این اشیا تقریبا تمام روز در آسمان بودند. نگه داشتن یک هواپیما در هوا انرژی قابل توجهی می‌خواهد. با سرعتی کـه ما مشاهده کردیم، ۱۲ ساعت در هوا دوام آوردن، ۱۱ ساعت بیشتر از ان چیزی اسـت کـه ما انتظار داشتیم.»

بـه گفته او این اشیای پرنده در ارتفاع ۹ کیلومتری، ۶ کیلومتری، حتی در سطح دریا بـه چشم می‌خورند. می‌توانند سرعت‌شان را کم و زیاد کنند، و ناگهان سرعتی مافوق صوت بگیرند.

دنیای اسرار آمیز و رازهای پنهان جهان +تصاویر

خانواده معنوی شـما آن‌هایی هستند کـه با فرکانس روحی شـما تنظیم شده اند. شـما احساس ارتباطی فراتر از همخونی و یا قومی با یک دیگر دارید، شـما با یکدیگر از نظر انرژیک و ارتعاش، ارتباط دارید. دراین ارتباط کوانتومی، ان‌ها بـه صورت شهودی، ندای خاموش شـما رابا حاضر شدن در زمان دقیق و نشان دادنِ عشق و حمایتی بی قید و شرط، پاسخ میگویند. شـما در یک سطح از درکِ بدون کلام، با هم شریک هستید. آن‌ها شـما را می‌فهمند و درک و می‌کنند. برای بودن این اشخاص، سپاسگزار باشید…آن‌ها برای شـما یاد آور این موضوع از کائنات هستند کـه ما در عمیق‌ترین سطح وجودیمان، همگی یکی هستیم.

دنیای اسرار آمیز و رازهای پنهان جهان +تصاویر

مدالی کـه از داخل آرامگاهی در مصر باستان یافت شده اسـت.فرعون‌ها در وسط دیسک و بالای سر آن‌ها یک موجود فضایی از نژاد Grey بهمراه یک سفینه قرار گرفته اسـت.

یعنی واقعا فضایی‌ها وجود داشته اند؟

دنیای اسرار آمیز و رازهای پنهان جهان +تصاویر

درسال ۱۸۸۹ کارگران کـه مشغول حفر چاه بودند مجسمه رسی کوچکی یافتند،این مجسمه تحت آزمایش قدمت قرارگرفت وگویا ۲میلیون سال ازعمرش میگذرد یعنی خیلی قبل‌تر از آنکه انسان وجود داشته باشد.

دنیای اسرار آمیز و رازهای پنهان جهان +تصاویر

شامبالا شهری افسانه‌ای و مخفی اسـت کـه بیش ازهزار نام دارد وهنوز هیچ کس موفق بـه پیدا کردن ان نشده اسـت. سومریان نام این شهر راپناهگاه کوهنوردان و قوم سلتی‌ها نام آن را آوالون گذاشته بودند

دنیای اسرار آمیز و رازهای پنهان جهان +تصاویر

مولانا

در هر فلکی مردمکی می‌بینم
هر مردمکش را فلکی می‌بینم

دنیای اسرار آمیز و رازهای پنهان جهان +تصاویر

یوفو در آسمان مریخ

فضانورد ناسا عکس‌های دیدنی از پرواز یک یوفو بر آسمان مریخ گرفته اسـت کـه باعث شگفتی دانشمندان ناسا شده اسـت.این دومین باری اسـت کـه یک نور اسرار‌آمیز در مریخ دیده شده اسـت. نخستین بار درسال ۲۰۱۴ میلادی این اتفاق رخ داده اسـت.

 

دروازه باغ عدن!

دریک کتیبه بابلی آمده اسـت، هنگامی کـه باغ عدن / واقع در دروازه شرقی بابل/ رو بـه خاموش گذاشت. دروازه شرقی توسط کروبیان دریک حجاب پنهان و منتقل میشود، کسی کـه این معما را حل کند یک‌بار دیگر از طریق این دروازه بـه نزد خدایان وارد می‌شود …

دنیای اسرار آمیز و رازهای پنهان جهان +تصاویر

مصرقدیم طبق یافته‌­های باستانشناسان، حدود ۶۵۰۰ سال پیش بـه یک­باره وبدون تکامل قبلی دراوج شکوه وعظمت ظاهرشده­ اسـت! محاسبات ریاضیات دقیق بامعابدغول‌آسا. گویااز کسی کمک گرفته باشند

دنیای اسرار آمیز و رازهای پنهان جهان +تصاویر

این عکس برای سال‌ها از دید مردم پنهان نگه داشته شد و اخیرا توسط ارتش ایالات امریکا منتشر گشت،شی ناشناسی را نشان میدهد کـه بـه داخل دریا می‌رود.تصویرتوسط ناو آمریکایی درسال۱۹۷۲ گرفته شده اسـت.

دنیای اسرار آمیز و رازهای پنهان جهان +تصاویر

زارش آمریکائی‌ها از دیده شدن یوفو در تبریز – در میان ماه‌های اکتبر و می ۱۹۵۷ میلادی، «۱۳۳۷ شمسی»

اشیاء پرنده‌ی ناشناخته‌ای کـه با نور گسترده قرمز رنگ در آسمان تبریز با چشم غیر مسلح دیده شده

منبع: بنیاد ایران شناسی شعبه آذربایجان غربی

دنیای اسرار آمیز و رازهای پنهان جهان +تصاویر

جان برندنبرگ، از دانشمندان ناسا با خاطرجمعی می‌گوید کـه: ناسا ۹۰ درصد حقایق را از عموم پنهان نگه داشته! او اظهار کرده طبق اسناد، تمدن مریخ بـه وسیله سلاح‌های هسته‌ای باستانی نابود شده اسـت!

دنیای اسرار آمیز و رازهای پنهان جهان +تصاویر

روز ۲۹ اکتبر سال ۱۹۶۰ تمام تلوزیون های سراسر آمریکا برای ۲۵ دقیقه خاموش شد و هرکس تلاشی برای روشن شدن میکرد فقط صدای ناله یازمزمه میشنید.مردم تصور میکردند صدای شیطان اسـت!علت این اتفاق تا امروز معلوم نشده و همان گونه به صورت راز باقیمانده اسـت.

 

ما و فرازمینیان!

تصویری از ابرسفینه‌های مادر درکنار خورشید.
حقیقت واقعا دیوانه کننده و غیرقابل باور برای ذهن ودانش انسان اسـت!
این فیلم علمی تخیلی هالیوود نیست، این واقعیت محض اسـت و درست کنار خورشید خودمون! ابر سفینه‌های مادر، ده برابر بزرگ‌تر از سیاره ما زمین در فاصله بسیار نزدیک از خورشید، رویت شده توسط ماهواره ناسا بـه نام “سوهو” «کـه کار ان تنها رصد خورشید اسـت».
این سفینه‌ها چندمین سفینه ابر غول پیکر از این نوع می‌باشند کـه تا کنون توسط ماهواره سوهو رویت شده اسـت، تصور کنید برای ساخت این سفینه‌ها بـه این اندازه از ماتریال ده‌ها سیاره اندازه زمین بـه طور کامل استفاده شده اسـت، واقعا این حجم از تکنولوژی و باور ان برای ما غیر ممکن اسـت.
این سفینه ها، سفینه های بین کهکشانی هستند ودر آن‌ها چندین میلیارد از نژاد های مختلف فرا زمینی یک کهکشان زندگی می‌کنندواز خورشید و ستاره‌ها از فاصله نزدیک انرژی میگیرند .. اگر این سفینه بـه زمین نزدیک شود، در اثر بزرگی و جاذبه ان؛ زمین مثل ماه بـه دور ان می‌چرخد و می‌تواند زمین را کلا بـه دنبال خود جابه‌جا کند!

منبع:تالاب

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mr saeed
۰۹:۵۴ ۱۸ آبان ۱۴۰۲
دنیا آنقدر گسترده و پیچیده هست که....
اون وقت شما ها توقع دارید با این آکیو همه چیو بتونید درک کنید
هه....
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۱۴:۰۳ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
اینا خرافات نیست حقیقته ومارو به وجود خدای بزرگ اگاه میکنه انسان تاحالا با این همه کشفی که کرده تازه تونسته فقط ۰/۰۰۱از افرینش خدارو بشناسه
Iran (Islamic Republic of)
عابر
۰۱:۰۸ ۱۰ دی ۱۴۰۰
جواب به اونی که ادعا کرده اینها دروغ مدرن است. اولا دلیل نمیشه چون ظاهر یوفوها به نظر آدمها مشابه است، واقعا هم از نظر ظاهری و بخصوص باطنی مشابه باشند. برای مثال ممکن است از نظر میمونها، پراید و بنز هرد یکی باشند. بعدشم اینکه هیچکس از نزدیک یوفوها را دقیقا بررسی نکرده که ببینه آیا مثل هم هستند یا نه. همچنین برخی چیزها انقدر کار راه اندار هستند که لزومی ندارد پیشرفت داد. کسی که نتونه دلیل وجود فرازمینی ها را درک کنه، طبیعی است. قشنگیش ب همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
اینها خرافات مدرنه،
یکی دو سوال منطقی از طرفداران سینه چاک و کسانی که اعتقاد دارند آدم فضایی ها وجود دارند و تا بحال کسی از خودش نپرسیده این است که فرض کنیم حرف شما درست و آدم فضایی وجود داشته باشد و با تحلیلی که شما دارید تمدن شان میلیونها سال از تمدن ما جلوتر باشد
خب چرا لااقل از شش هزار و پانصد سال پیش تا حالا هیچ پیشرفتی در زمینه هوا _فضا نداشته اند و همان بشقاب هایی!! را سوار می شوند که در عهد فراعنه سوار می شدند در حالیکه علم و دانش ما زمینی ها هر ثانیه در حال پیشرفت است. کافیست نگاهی به اولین اتومبیل ساخته شده در حدود صد سال پیش بیندازید می بینید که در مقایسه با خودروهای لوکس جدید هم از لحاظ ظاهر و هم از نظر سرعت و کارایی آهن پاره ای بیش نیستند. همینطور در مورد هواپیما و موارد دیگر خصوصاً صنعت کامپیوتر و هوش مصنوعی که تغییرات و پیشرفتها صدم ثانیه ای شده اند؟
سوال دوم این فرازمینیها اینقدر به خودشان زحمت می دهند و از میلیاردها کیلومتر دوردست تر می آیند اینجا که چکار کنند؟ فقط دزدکی خودی نشان دهند و بروند؟مگر نه اینکه آنها صاحب قدرت و تکنولوژی بسیار برتری نسبت به ما هستند پس لااقل یک قسمت از کره زمین را اشغال کنند و برای خودشان تمدن و پایگاه بسازند؟ این کار را قرنها و حتی هزاران سال پیش (از زمان فراعنه) که زمینیان هیچ قدرت دفاعی و رویارویی با آنها را نداشتند نمی توانستند انجام دهند؟
از ابر سفینه های مادر هم که تصویری ندیدیم که اصلاً چنین چیزی امکان وقوع ندارد چون ساختن و بحرکت درآوردن چنین سفینه هایی غیرممکن است و آنطور که در متن آمده باید انرژی خود را از خورشید بگیرند حال چطور فاصله بین کهکشانی را بدون اینکه از جایی انرژی دریافت کرده باشند طی کرده اند؟ اصولاً آیا می توانند حرارت چند هزار درجه ای حاصل از نزدیکی به خورشید را تحمل کنند؟ ضمن آنکه تا این اندازه نزدیک شدن به خورشید چنان جاذبه و گرانشی ایجاد می کند که خروج و فرار از آن برای هیچ سفینه ای امکان پذیر نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۳۱ تير ۱۴۰۰
وجود هر چیزی در فضا ممکن است چون فضا بسیار گسترده ودانش ما بسیار محدود است
Iran (Islamic Republic of)
Ayda
۱۶:۱۶ ۲۳ تير ۱۴۰۰
از نظر من بجز ما کسانی دیگری در سیارات مختلف زندگی میکنند که اونها هم به دنبال پیدا کردن کسانی که در سیارات مختلف هستند می گردند درست مثل ما فقط ما در دنیا نیستیم موجودات زیادی هستند خداوند قدرت زیادی داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۸ دی ۱۴۰۰
چقدم ک جمله ی آخر مربوط بود
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۲:۳۳ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
هفت آسمان و زمین وجود داره که ما یکی ازاین هفت تا هستیم بخاطر محدود بودن نور خورشید وسرعتش،کمکش های آسمانی ما فضا رو تاریک میبینیم، اگه بتوان به انتهای تاریک فضا برسیم قطعا نوری هست منیر از وجود خداوند بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
آدم فضای
۰۲:۵۴ ۲۳ تير ۱۴۰۰
سلام زمینیا
Iran (Islamic Republic of)
Taha
۲۳:۰۲ ۲۲ تير ۱۴۰۰
اینا همش خرافاته
Iran (Islamic Republic of)
ناصر احمدی
۱۹:۳۸ ۱۴ مهر ۱۴۰۰
اینها خرافات مدرنه،
یکی دو سوال منطقی از طرفداران سینه چاک و کسانی که اعتقاد دارند آدم فضایی ها وجود دارند و تا بحال کسی از خودش نپرسیده این است که فرض کنیم حرف شما درست و آدم فضایی وجود داشته باشد و با تحلیلی که شما دارید تمدن شان میلیونها سال از تمدن ما جلوتر است
خب چرا لااقل از شش هزار و پانصد سال پیش تا حالا هیچ پیشرفتی در زمینه هوا _فضا نداشته اند و همان بشقاب هایی!! را سوار می شوند که در عهد فراعنه سوار می شدند در حالیکه علم و دانش ما زمینی ها هر ثانیه در حال پیشرفت است. کافیست نگاهی به اولین اتومبیل ساخته شده در حدود صد سال پیش بیندازید می بینید که در مقایسه با خودروهای لوکس جدید هم از لحاظ ظاهر و هم از نظر سرعت و کارایی آهن پاره ای بیش نیستند. همینطور در مورد هواپیما و موارد دیگر خصوصاً صنعت کامپیوتر و هوش مصنوعی که تغییرات و پیشرفتها صدم ثانیه ای شده اند؟
سوال دوم این فرازمینیها اینقدر به خودشان زحمت می دهند و از میلیاردها کیلومتر دوردست تر می آیند اینجا که چکار کنند؟ فقط دزدکی خودی نشان دهند و بروند؟مگر نه اینکه آنها صاحب قدرت و تکنولوژی بسیار برتری نسبت به ما هستند پس لااقل یک قسمت از کره زمین را اشغال کنند و برای خودشان پایگاه بسازند؟ این کار را قرنها و حتی هزاران سال پیش (از زمان فراعنه) که زمینیان هیچ قدرت دفاعی و رویارویی با آنها را نداشتند نمی توانستند انجام دهند؟
از ابر سفینه های مادر هم که تصویری ندیدیم که اصلاً چنین چیزی امکان وقوع ندارد چون ساختن و بحرکت درآوردن چنین سفینه هایی غیرممکن است و آنطور که در متن آمده باید انرژی خود را از خورشید بگیرند حال چطور فاصله بین کهکشانی را بدون اینکه از جایی انرژی دریافت کرده باشند طی کرده اند؟ اصولاً آیا می توانند حرارت چند هزار درجه ای حاصل از نزدیکی به خورشید را تحمل کنند؟ ضمن آنکه تا این اندازه نزدیک شدن به خورشید چنان جاذبه و گرانشی ایجاد می کند که خروج و فرار از آن برای هیچ سفینه ای امکان پذیر نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۸ دی ۱۴۰۰
خرافات ؟
اینا نظریه های علمی هستن ک حتی اگه ب فرض اشتباه هم باشن از تفکر و علم و اندیشه ب دست اومدن
خرافات فکر توعه ک فک می‌کنی توی جهان ب این بزرگی فقط آدما وجود دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۲ تير ۱۴۰۰
آدم فضایی ها همون جن خودمونن
Iran (Islamic Republic of)
الکساندر
۱۲:۲۴ ۲۸ دی ۱۴۰۰
از خودشون پرسیدی داداش؟
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۹:۱۲ ۲۲ تير ۱۴۰۰
مشتی اراجیف که با وجود دوربین های فوق پیشرفته امروزی هیچ تصویر واضحی از آنها در دسترس نیست.
Iran (Islamic Republic of)
الکساندر
۱۲:۳۸ ۲۸ دی ۱۴۰۰
ب نظرت اونا میان برای اینکه نظر تو تغییر کنه مدارکشونو نشونت بدن؟
ی ذره ب خودتون بیاین خدایی
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرضا بیگی فر
۱۹:۰۷ ۲۲ تير ۱۴۰۰
مقوله رویت بشقاب پرنده در ان تاریخ صحت دارد و از پدر خانم من در همان سال در پادگان مرند در کنار یک تانک توسط دوستشان تصویر ایشان را با بشقاب پرنده معلق در هوا به شکل تصادفی عکس گرفته و این عکس قدیمی که یک بشقاب پرنده عظیم در هوا معلق است به خوبی دیده می شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۲ تير ۱۴۰۰
جل الخالق
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۱۰ ۲۲ تير ۱۴۰۰
من یک آدم فضاییم
Iran (Islamic Republic of)
الکساندر
۱۲:۳۷ ۲۸ دی ۱۴۰۰
بله اتفاقا ما ها هم هستیم
:/
د آخه شفا نمیده ک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۲ تير ۱۴۰۰
الله اعلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۲ تير ۱۴۰۰
ای موجودات فضایی بیایید مرا بخورید...
.
.
.
آآآآخ... این چی بود دستمو گاز گرفت؟؟؟ ... آآآاخ .... کمککک ... کمککککک... کمکککککککککک ....
.
.
.
یو ها ها ها ها ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۲ تير ۱۴۰۰
سلام قرار نیست موجودات فضایی بیان مارو بخورن که،من خیلی دلم می خواد از نزدیک ببینمشون،چه شکلین،یا چی می خورن،یا چطوری زندگی میکنن،باید جالب باشن
Iran (Islamic Republic of)
ال
۱۲:۳۶ ۲۸ دی ۱۴۰۰
بدرود داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۲ تير ۱۴۰۰
سلام خداوند خالق هست وخلایق مختلفی خلق کردهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۲ تير ۱۴۰۰
امام صادق(ع)در جايي ميفرمايند خداوند غير از كره ي زمين 18000 كره ي ديگر راهمزمان اداره ميكند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۲ تير ۱۴۰۰
کسانی که میگن موجودات فضایی دروغه، مطمئن باشند موجودات فضایی در نیمه شب به سراغشون خواهند اومد و اون‌ها رو خواهند خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۲ تير ۱۴۰۰
رییس جمهور سابق روسیه تو یکی از مصاحبهاش گفت؛ یکبار برای همیشه میگویم موجودات فضایی در بین ما زندگی میکنن و دولتها از اونا با خبر هستن فقط بخاطر ترس مردم دنیا هست که از اونا این مسائل مخفی نگهداشته میشه
Iran (Islamic Republic of)
الف
۱۱:۱۵ ۲۲ تير ۱۴۰۰
لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۲ تير ۱۴۰۰
افسانه ها رو ذهن دارای تخیل قوی خلق کرده ، خسته نباشه هر کی این داستان بافی ها رو سر هم کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۲ تير ۱۴۰۰
خیییییییلیییییییی هم واقععععععیییییییییههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۲ تير ۱۴۰۰
همش الکیه ساختگیه وسر کاریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۲ تير ۱۴۰۰
واقعیه
واقعیه
واقعیه
Iran (Islamic Republic of)
الکساندر
۱۲:۳۵ ۲۸ دی ۱۴۰۰
فقط کسی می‌تونه انکار کنه ک خودش ی علم و دلیل توجیه کننده ای داشته باشه ددچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۲ تير ۱۴۰۰
موجودات فضایی واقعا وجود دارند. اونها ۶ تا چشم دارند.
Iran (Islamic Republic of)
میتی
۲۰:۱۴ ۳۱ تير ۱۴۰۰
سلام مارم میرسوندی خدمتشون داداش
Iran (Islamic Republic of)
الکساندر
۱۲:۳۳ ۲۸ دی ۱۴۰۰
نچ نچ
این همه استعداد توی تشخیص دارن اینجا حیف میشن ب خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۲ تير ۱۴۰۰
به نظرم اون اهرام مصر، سفینه های فضایی خیلی پیشرفته ای هستند و موجودات فضایی در اونجا زندگی می کنند و برای اینکه کسی متوجه این راز مخوف نشه، ظاهرش رو با سنگ و خاک پوشانده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۲ تير ۱۴۰۰
به نظر میاد فضایی ها چندین هزار سال پیش با یک فضاپیمای خیلی پیشرفته توی فضا در حال حرکت بوده اند که ناگهان فضاپیمای اونها خراب میشه و به زمین سقوط می کنند. چون در اون دوران، تکنولوژی روی کره زمین پیشرفته نبوده، فضایی ها چندین هزار ساله روی زمین زندگی می کنند و سعی می کنند فضاپیماشون رو تعمیر کنند تا بتونند به سیاره خودشون برگردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۲ تير ۱۴۰۰
فیلم تخیلی زیاد میبینی فکر کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۸ دی ۱۴۰۰
عمیقا
آها اونا با اون فضاپیمای خیییلی پیشرفته ک نیاز ب علم بالا داره ،چندین هزار ساله در حال تعمیر فضاپیماشونن؟
شما این اطلاعات قوی و خفن از کجا میارید خداوکیلی
Iran (Islamic Republic of)
قزل باش اردبیلی
۰۹:۱۳ ۲۲ تير ۱۴۰۰
اوج تابستونه. ولی قله سبلان و پیست اسکی آلوارس در استان اردبیل حتی بهار هم نمیشه. بلکه همیشه اینجا زمستونه. هفته قبل الوارس مه غلیظ شده بود و ارتفاعات ساوالان رو بارش برف و دامنه های این کوهستان رو برفاب و باران در برگرفت. اگر میخاید سرمای هوا رو در اوج تابستون حس کنید حتمن به الوارس و ساوالان سری بزنید.دمای ظهر پیست اسکی الوارس14 وشبش به0درجه هم میرسه. چهارشنبه هم الوارس مه و بارون و برفاب داره کوهاش هم بارش برف درپیش داره.
خلاصه اینجا همیشه زمستونه. حتی تو تیرماه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۲ تير ۱۴۰۰
چه ربطی به مطلب داشت ؟
Iran (Islamic Republic of)
الکساندر
۱۲:۲۹ ۲۸ دی ۱۴۰۰
ربطش ب مطلبو حال کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۲ تير ۱۴۰۰
من خودم تا حالا موجودات فضایی رو ندیدم، ولی داداش بزرگه‌م که کلاس پنجمه اونا رو دیده. پارسال یه بار تمام پول توجیبی‌هام رو جمع کردم و کلی هله هوله خریده بودم و اونا رو توی کمد گذاشتم. شب که خوابیدم و فردا صبح بیدار شدم دیدم تمام هله‌هوله‌ها خورده شده. داداشم گفت حتماً موجودات فضایی اومدن اونا رو خوردن، آخه موجودات فضایی خیلی هله‌هوله دوست دارند. من باور نکردم. روز بعدش دوباره یه مقدار هله هوله خریدم و توی کمد گذاشتم، و با داداشم تصمیم گرفتیم که تمام شب بیدار باشیم تا ببینیم کی میاد هله هوله‌ها رو میخوره. من خوابم گرفت اما داداشم می گفت تا صبح بیدار بوده و با چشمای خودش دیده که موجودات فضایی اومدن و دوباره همه چیز رو خوردن. البته چند روز بعدش چند تا از هله هوله‌ها رو توی کوله پشتی داداشم پیدا کردم. ولی داداشم گفت که این هم کار موجودات فضایی بوده که می‌خواستن من فکر کنم که داداشم اونا رو خورده. اما من زرنگ تر از اونم که گول بخورم. می‌دونم کار خودِ موجودات فضایی بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۲ تير ۱۴۰۰
بگیر بخواب بابا خوابت میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۲ تير ۱۴۰۰
آخی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۲ تير ۱۴۰۰
باشه عمو جون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۲ تير ۱۴۰۰
خخخ داداشت همه رو خورده دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۳۱ تير ۱۴۰۰
ای جان داداش کوچولوووووووهاااا کلا خیال بافن منم بین داداشام گرفتار شدم
Iran (Islamic Republic of)
الکساندر
۱۲:۲۸ ۲۸ دی ۱۴۰۰
لاعقل یکمشونم خودت میخوردی
تا کی ظلم در حق خویشتن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۲ تير ۱۴۰۰
موجودات فضایی وجود دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۲ تير ۱۴۰۰
همش دروغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۲ تير ۱۴۰۰
خیلی هم واقعیههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۲ تير ۱۴۰۰
مرگ بر آدم فضایی خخخخخ و مرگ بر کسانی که میگن واقعیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۲ تير ۱۴۰۰
خودت دروغی
فضایی ها خیلی هم راستکی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۲ تير ۱۴۰۰
معلومه شما از آدم فضایی ها می ترسید که میگید دروغه
Iran (Islamic Republic of)
الکساندر
۱۲:۲۶ ۲۸ دی ۱۴۰۰
دوستان مثل اینکه این داداشمون حقیقتو می‌دونه
شما ک میگی اینا دروغه لابد حقیقتو می‌دونی دیگه ن؟
پس ب ما هم بگو بی زحمت
آخرین اخبار