اجرای ۵۲ برنامه در هفته عفاف و حجاب

همزمان با هفته حجاب و عفاف ۵۲ عنوان برنامه در آذربایجان غربی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: امسال در هفته عفاف و حجاب، ۵۲ عنوان برنامه در سطح استان برگزار می‌شود که شامل تجلیل از بانوان محجبه نمونه، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع حجاب، برپایی کارگاه‌های آموزشی با موضوع نقش حجاب در تحکیم بنیان خانواده اجرا می‌شود.

محمودزاده تصریح کرد: امسال در این هفته ۵۲ عنوان برنامه در سطح استان برگزار می‌شود که شامل تجلیل از بانوان محجبه نمونه، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع حجاب، برپایی کارگاه‌های آموزشی با موضوع نقش حجاب در تحکیم بنیان خانواده و ... اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت حفظ حجاب در جامعه گفت: حجاب از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه مانند تزلزل بنیان خانواده، طلاق، گسترش بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه جلوگیری کرده و آرامش ذهنی و روانی در جامعه به وجود می‌آورد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: لازمه داشتن حجاب داشتن باور و اعتقاد دینی و حیا و عفت است که دشمن نیز امروزه با پی بردن به این موضوع می‌خواهد عفت و پاکدامنی زنان مسلمان را بگیرد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.