تهیه و توزیع ۸۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان فارس

مدیر مرکز فرهنگی مدینه النبی (ص) شیراز گفت: در سه ماهه نخست امسال ۸۵ هزار بسته معیشتی از نیات خیران تهیه و بین نیازمندان در استان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد حسین اسلامی جهرمی مدیر مرکز فرهنگی مدینه النبی (ص) شیراز با اشاره به اطعام علوی، گفت: ۸ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر در حاشیه شهر شیراز بین نیازمندان با رعایت مسائل بهداشتی پخت و توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه همچنین در عید غدیر در کنار طبخ غذا، مبحث پیوست فرهنگی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با اجرای مسابقه کتابخوانی برگزار خواهد شد، افزود: در روز عید قربان ۸۰ راس گوسفند با کمک خیران ذبح و در بسته‌های کاملا بهداشتی بین نیازمندان مناطق کم برخوردار شیراز توزیع می‌شود.

اسلامی با تصریح بر اینکه ۱۲ باب منزل مسکونی در روستای محروم دهک توسط گروه‌های جهادی مرکز فرهنگی مدینه النبی (ص) شیراز برای نیازمندان ساخته شده است، ادامه داد: یک مجموعه ورزشی به همراه زمین چمن مصنوعی به متراژ ۱۰۰۰ متر در روستای دهک ایجاد و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی بین افراد بی‌بضاعت، بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال ۸۵ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۵۰۰ هزار تومان از نیات خیران تهیه و توزیع شده است.

مدیر مرکز فرهنگی مدینه النبی (ص) شیراز با اشاره به تامین ۲۸ دستگاه کولر به‌منظور رفع مشکلات گرمایشی منازل خانواده‌های نیازمند، گفت: توزیع این کولر‌ها و سایر وسایل سرمایشی همچنان در فصل تابستان ادامه دارد.

اسلامی ضمن قدردانی از تلاش و مشارکت همه‌جانبه خیرین، یادآور شد: به همت خیران در قالب اجرای طرح کمک‌های مومنانه، ۱۴۰ دستگاه بخاری و ۳۸ آبگرمکن در بین نیازمندان شیراز توزیع شد.

او از اهدای ۲۲ سری ۲۲ جهیزیه به نوعروسان و ۵ سری سیسمونی نوزاد به خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: همچنین هزینه درمان ۸۰ نفر بیمار نیازمند معادل ۲۸۵ میلیون تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار