جنبش النجباء خطاب به آمریکا: ما هنوز انتقام فرماندهان پیروزی را از شما نگرفته‌ایم

دبیر کل جنبش النجباء عراق در پاسخ به وزارت امور خارجه آمریکا تاکید کرد:مقاومت تا آزادسازی کامل عراق ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ اکرم الکعبی، دبیر کل جنبش النجباء عراق در پاسخ به وزارت امور خارجه آمریکا تاکید کرد: ما هنوز انتقام فرماندهان پیروزی را از شما نگرفته ایم و مقاومت تا آزادسازی کامل عراق ادامه خواهد داشت.

شیخ اکرم الکعبی در توئیتی نوشت: وقاحت وزارت خارجه شرور آمریکا به جایی رسیده است که از مقاومت عراق می‌خواهد کاری به کارشان نداشته باشد، اما ما به آن‌ها می‌گوییم: شما با کار ما یعنی مقاومت کاری نداشته باشید و این یعنی از عراق بروید و به دخالت‌های آشکار و مخربتان در کشور ما پایان دهید، زیرا شما سرمنشأ اصلی مشکلات ما هستید.

چگونه شما را به حال خودتان رها کنیم در حالی که کشور ما را اشغال کرده و حق حاکمیت آن را نقض کرده اید.

چگونه شما را رها کنیم در حالی که هنوز از شما انتقام نگرفته ایم. شما فرماندهان پیروزی و آزادی را بزدلانه و با خیانت کشتید و همچنان مبارزان قهرمان را می‌کشید که از عراق و مرز‌ها و حق حاکمیت آن دفاع می‌کنند.

چگونه شما را به حال خود رها کنیم در حالی که شما کشور ما را به اشغال در آورده و نفت و ثروت‌های آن را می‌دزدید و نهاد‌ها و وزارت برق آن را به بازی گرفته اید. همه مهندسان و کارکنان غیرحزبی وزارت برق می‌دانند شما کلیه نیروگاه‌های برق عراق را با قراردادی فاسد تحت کنترل خود در آورده اید و (این اقدام) خسارات فراوانی به کشور وارد کرد و با وجود آنکه سازمان برق می‌توانست بحران را کنترل کند، توزیع صحیح برق با مشکلاتی روبرو شد.

چگونه شما را به حال خودتان رها کنیم در حالی که شما از تفکرات انحرافی در جامعه ما حمایت می‌کنید تا جوانان ما را (جذب آن کنید) و ارزش‌های عشایری و عربی و اسلامی را هدف قرار داده و تلاش می‌کنید در راستای تحقق اهداف خبیثتان وجهه درخشان اسلام را تخریب کنید.

ما شما را رها نخواهیم کرد و مقاومت تا آزادسازی آخرین وجب از خاک عراق از لوث وجود شما و برپایی جشن پیروزی و آزادی بر جنازه سربازان اشغالگر شما، خار در چشمان شما خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: 

مقام آمریکایی: از گروه‌های عراقی می‌خواهیم به ما حمله نکنند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار