فرماندار ارومیه:

جوانان سرمایه انسانی و اجتماعی ارزشمند کشور هستند

فرماندار ارومیه گفت: جوانان ستاد ساماندهی امور جوانان بستر لازم برای پیگیری مطالبات جوانان را فراهم کند که در برایند توسعه، نقشی تعیین کننده دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رسول مقابلی امروز ۲۰ تیرماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان، همکاری دستگاه‌های مختلف و خانواده‌ها برای حمایت از جوانان را ضروری دانسته و افزود: از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد برای تقویت مشارکت جوانان در جامعه استفاده شود.

وی با اشاره به اهمیت تاثیر مشارکت اجتماعی جوانان در بهبود شرایط جامعه، خاطرنشان کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان وظیفه خطیری در هدایت مشارکت اجتماعی جوانان داشته و بستر لازم برای پیگیری مطالبات جوانان را فراهم کند.

فرماندار ارومیه با تاکید بر اولویت بندی طرح‌ها و برنامه‌ها جهت رسیدن به خروجی مشخص و عملیاتی نمودن تصمیمات، تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد راهکار‌های مشورتی خود برای رفع مشکلات جوانان را ارائه کرده و با تشکیل جلسات تخصصی برای استفاده از ظرفیت کلیه نهادها، دستگاه‌های متولی اقدام لازم را برای پیگیری این راهکار‌ها انجام و نتایج را گزارش دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.