گازرسانی به ۳۹ روستای پیرانشهر

رئیس اداره گاز پیرانشهر گفت: ۳۹ روستای این شهرستان در مرحله گازرسانی هستند.

یونس آذریون رئیس اداره گاز پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: ۳۹ روستای این شهرستان با مجموع ۲ هزار و ۱۰۰ خانوار و در قالب دو محور کوپر و بسطام بیگ در دست گازرسانی است.

او افزود: برای تکمیل گازرسانی به این روستاها، به ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رئیس اداره گاز پیرانشهر با بیان اینکه در حال حاضر ۵۶ روستای این شهرستان از نعمت گاز برخوردارند، خاطرنشان کرد: ۶۵ روستای دیگر پیرانشهر قابلیت گازرسانی دارند که مطابق آنچه پیشتر گفته شد، از این تعداد عملیات گازرسانی به ۳۹ روستا هم اکنون در دست انجام است.

آذریون ضریب نفوذ گاز در میان خانوار روستایی را ۷۰ درصد اعلام کرد و افزود: اغلب روستا‌های بزرگ این شهرستان که دارای خانوار بیشتری بوده‌اند از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

او در ادامه، ضریب نفوذ گاز در میان خاتوار شهری را نیز ۹۸ درصد ذکر کرد و گفت: برای تکمیل نقاط شهری، پروژه گازرسانی به حفرات خالی به طول ۳۵ کیلومتر به مناقصه گذاشته شده که به محض انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

رئیس اداره گاز پیرانشهر همچنین درباره گازرسانی به واحد‌های صنعتی و مصرف کنندگان عمده نیز اعلام کرد: گازرسانی به واحد‌های صنعتی شهرستان شامل ۳ واحد مرغداری با میانگین پیشرفت ۱۰ درصدی و همچنین کشتارگاه صنعتی با نزدیک به ۱۰۰ درصد پیشرفت در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.