شبکه سیم مسی در ۹ روستای بانه به کابل خود نگهدارتبدیل شد

مدیر توزیع برق شهرستان بانه گفت: با توجه به لزوم اصلاح و نوسازی شبکه فشار ضعیف تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار در ۹ روستای این شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صلاح الدین قادری مدیر توزیع برق شهرستان بانه بیان کرد: ۱۴ هزار و ۲۳۸ متر شبکه سیمی در ۹ روستای شهر بانه اعم از، روستا‌های بیکش، ننور، آلوت، خواجه امیر، کوخ مراد، سیاحومه، سیسارک، سیچان و صالح آباد کانی سور با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

قادری اظهار داشت: با توجه به آمار بالای سرقت سیم مسی از یک طرف و مشکل ضعف ولتاژ از طرف دیگر، پروژه‌های تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در شهرستان بانه با هدف اصلاح، بهسازی و استاندارد سازی شبکه با جدیت در حال اجرا است.

او در ادامه با اشاره به اتمام پروژه تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در این روستا‌ها افزود: تعداد ۳۲ تیر نیز در معابر جابجا شده و همچنین ۱۶۵ مورد رفع حریم از شبکه و تأسیسات برق صورت گرفته است.

مدیر توزیع برق شهرستان بانه با اشاره به توجه به لزوم اصلاح و نوسازی شبکه فشار ضعیف در بخش روستایی تأکید کرد: با جدیت تمام و استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان پیگیر جذب اعتبارات لازم و انجام پروژه‌های مشابه در روستا‌های هدف هستیم.

قادری در پایان سخنان خود گفت: با اجرای پروژه‌های تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار اهداف زیادی از جمله اصلاح و نوسازی شبکه، رفع ضعف ولتاژ، افزایش سطح مقطع و رفع حریم محقق خواهد شد که در نهایت باعث پایداری شبکه و جلب رضایت مشترکین و شهروندان می‌شود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: نوسازی ، صنعت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.