فرار بزرگ با پراید!

قاچاقچی چوب در آمل پس از دستگیری با یک دستگاه پراید که برای پشتیبانی او به منطقه اعزام شده بود از مهلکه گریخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مجید ذکریایی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی مازندران منطقه ساری گفت: نیرو‌های گشت شبانه در مسیر جنگلی روستای رزکه هراز به یک دستگاه خودرو نیسان پلاک مخدوش حامل چوب آلات قاچاق برخورد و متهم را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم پس از دستگیر در حال انتقال به اداره شهرستان آمل بود، افزود:‌این قاچاقچی چوب پس از طی مسافتی کوتاه در تماس تلفنی برادرش را از دستگیری خود مطلع می‌کند و در زمانی کوتاه دو دستگاه خودرو پراید و پژو که از قبل برای پشتیبانی فرد قاچاقچی چوب هماهنگ شده بود در محل حاضرشدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی مازندران منطقه ساری ادامه داد: خودروی پراید برای فراری دادن متهم ابتدا از مقابل با خودروی حمل متهم برخورد می‌کند و سرنشینان آن پس از پیاده شدن خودروی حفاظتی را تخریب و مامور انتقال متهم را نیز مجروح می‌کنند.

سرهنگ مجید ذکریایی ادامه داد: متهم و همدستانش با استفاده از تاریکی هوا تا رسیدن ماموران انتظامی با پراید و نیسان حامل چوب قاچاق متواری شدند.

او با بیان اینکه مامور حفاظتی مصدوم و به بیمارستان منتقل شد، گفت: افراد شرور نیز شناسایی و دستور قضایی برای دستگیری آنان صادر شده است.

انتهای پیام/ ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.