استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در اتوبوس‌ها الزامی است

معاون بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از الزام استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در اتوبوس‌های شهری، برای پیشگیری از ابتلا به کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، اسمعیل زاده معاون بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با توجه به آمار افزایشی ابتلاء به کرونا در روز‌های اخیر از شهروندان و مسافرین محترم تقاضا داریم جهت حفظ سلامتی خود و سایر مسافرین، در هنگام استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در داخل و نیز ایستگاه‌های اتوبوس حتما از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

او با اشاره به نظارت بازرسین بر استفاده مسافرین از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی افزود: بازرسین مستقر در ایستگاه‌های مسیر تندرو و پایانه‌های اتوبوسرانی به لزوم استفاده از ماسک توسط مسافرین نظارت می‌نمایند ضمن اینکه ماسک در تمامی کیوسک‌های شارژ کارت بلیت به قیمت مصوب دولتی عرضه می‌گردد.

اواضافه کرد: تمامی اتوبوس‌های ناوگان بصورت منظم و دوره‌ای نظافت و ضدعفونی شده و سیستم تهویه هوا بصورت مستمر بازبینی می‌گردد ضمن اینکه همکاران راننده حوزه بهره برداری نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بر استفاده مسافرین از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید و نظارت دارند فلذا از شهروندان و مسافرین تقاضامندیم نسبت به همکاری در اینخصوص اقدام نمایند.

معاون بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز نیز می‌توانند در صورت هرگونه شکایت و انتقاد یا پیشنهاد از خدمات شرکت واحد مراتب را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۷۰۵۵۵ اعلام نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار