کدام مشاغل در محدودیت های کرونایی اجازه فعالیت دارند؟

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا تنها مشاغل گروه یک می توانند فعالیت داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد در نشست ستاد کرونا با اشاره به وضعیت قرمز کرونا از لزوم تعطیلی برخی صنوف خبر داد و گفت: اصنافی که رعایت نکنند پلمب می شوند.

یزدانپناه با اشاره به اینکه مشاغل گروه یک می توانند در شرایط قرمز فعالیت داشته باشند افزود: مشاغلی که مایحتاج زندگی و ضروری مردم را تامین می‌کنند شامل سوپر مارکت‌ ها، لبنیاتی‌ ها،  میوه فروشی‌ ها، داروخانه‌ ها اجازه فعالیت دارند.

او به فعالیت برخی کارخانه‌ های تولیدی اشاره کرد و ادامه داد: کارخانه های تولیدی، شرکت‌ های  آب، برق، گاز، و مراکز امنیتی و نظامی و پروتئینی و خدمات وابسته در محدودیت های کرونایی وضعیت قرمز می‌توانند به فعالیت ادامه دهند.

رئیس شبکه بهداشت بویراحمد در ادامه فعالیت فروشگاه الکترونیکی،‌ گل و تزئینی و آتش نشانی را مجاز ارزیابی کرد و گفت: مشاغل درون تالارهای سرپوشیده، چایخانه ها و‌قهوه  خانه ها، آموزش گاه موسیقی، موزه ها و مهد کودک ها باید تعطیل شود.

یزدانپناه از تعطیلی اماکن ورزشی خبر داد.

سرهنگ خوشوقت رئیس پلیس راهور کهگیلویه وبویراحمد هم تاکید کرد: کنترل تردد در شهرستان بویراحمد تا پایان روز جمعه ۱۸ تیرماه ادامه دارد.

خوشوقت به محدودیت تردد از ساعت ۲۲ تا ساعت ۳ بامداد اشاره کرد و افزود: باتوجه به گرمای طاقت فرسا، سایبانی در محدوده زندان برای مجریان محدودیت‌ های تردد وجود ندارد.

او با بیان اینکه بیشترین مواجه با بیماری را پلیس راهور دارد از مسئولان بهداشتی خواست تا در رابطه با واکسیناسیون این افراد چاره‌ اندیشی شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.