تأسیس کلینیک حقوق بشر با همکاری کانون وکلا در همدان/ برگزاری آزمون وکالت ۲۵ تیرماه امسال

رئیس کانون وکلای استان همدان گفت: با همکاری معاونت حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری و کانون وکلای دادگستری استان کلینیک حقوق بشر در همدان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سعید آئینه‌وند رئیس کانون وکلای استان همدان بیان کرد: این کلینیک در کمیسیون حقوق بشر کانون وکلا قرار می‌گیرد و در زمینه‌های مرتبط با حقوق بشر از جمله حقوق کودک از طریق آموزش و ارائه خدمات حقوقی فعالیت می‌کند.
او افزود: با توجه به اهمیت این موضوع کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای استان همدان پذیرای دیدگاه و پیشنهادهای همه فعالان این حوزه است.

آئینه وند با اشاره به آزمون وکالت نیز اظهار داشت: آزمون وکالت سال ۹۹ که به علت کرونا برگزار نشده بود ۲۵ تیر امسال برگزار می‌شود .
این مسئول بیان کرد: کارت شرکت در آزمون از  سه‌شنبه ۲۲ تیر بر روی درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار می‌گیرد و متقاضیان برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کدملی، سال تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کدپیگیری) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
او افزود: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار ضروری است.
آئینه‌وند با بیان اینکه به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شده‌اند با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان‌وآموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفته شده ابراز داشت: بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آن‌ها از تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۲ به صورت قطعی تایید گردیده، لازم است از پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۱۷ تا جمعه 18 تیر با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان (بخش سایر آزمون‌های استخدامی) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تأییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش موردنظر بارگذاری نمایند.
او اضافه کرد: متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.