دغدغه روز/

گلایه شهروندخبرنگار ما از اختلال سیستم بانکی در روز‌های پنجشنبه

اختلال در سامانه بانکی به منظور افتتاح حساب با توجه به شیوع ویروس کرونا باعث گلایه شهروندخبرنگار ما شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،  زندگی الکترونیک تحول عظیمی در زندگی بشر ایجاد کرده و جایگزین سبک سنتی شده است.

به طوری که در کوتاهترین زمان تمام خواسته‌های بشر به واسطه اینترنت و زندگی الکترونیک برآورده می‌شود، فقط کافی است با فشار دادن یک کلید در صفحه مجازی به دنیایی از اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

در حالی که این روز‌ها سایه کرونا در کشور گسترده شده تمایل افراد به سفارشات اینترنتی بیشتر شده است، از تهیه غذا در صفحه مجازی، عملیات بانکداری، تهیه وسایل دیجیتال و لوازم خانگی تا سفارش در فروشگاه‌های زنجیره‌ای همه به واسطه عملیات الکترونیک صورت می‌گیرد.

اما متاسفانه در این روز‌هایی که اکثر نقاط کشورمان به وضعیت قرمز کرونایی تبدیل شده است، برخی از شهروندان برای انجام امور بانکی با مشکلات فراوانی روبرو هستند.

شهروندخبرنگار ما که برای افتتاح حساب در روز پنجشنبه به بانک مراجعه کرده بود با اختلال سامانه مواجه شد و این موضوع باعث گلایه وی شده است.

متن پیام شهروندخبرنگار

قطع بودن سیستم‌های بانک مرکزی
لطفاً موضوع قطع بودن بانک مرکزی جهت افتتاح حساب در تمامی شعبه‌های بانک‌ها در روز‌های پنجشنبه را بررسی کنید و شکایت مردم بابت این موضوع را به گوش مسئولان برسانید این امر باعث ضرر‌های غیر قابل جبران برای مردم می‌شود.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار