روایت تکان‌دهنده از کودک ۷ ماهه که در حرم امام رضا (ع) شفا گرفت + فیلم

شاعر نام آشنای آیینی کشور گفت: درب‌های حرم امام رضا(ع) بسته بود، زنی با کودک چند روزه‌اش قصد ورود به حرم را داشت؛ مانعش شدیم، اما می‌گفت آمده‌ام شفای بچه‌ام را از آقای همسایه بگیرم!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در طول تاریخ همیشه بشر با اعمال خارق العاده‏ اى روبرو بوده که از برخى انسان‌ها هویدا شده است. این اعمال خارق العاده همیشه اعجاب و تحسین آدمی را برانگیخته و موجب ایمان او به کسى یا چیزى شده است.

معجزه عبارت است از امر خارق العاده‌ای که با اراده خدای متعال از شخص مدعی نبوت، ظاهر شود و نشانه صدق ادعای وی باشد.

روایت‌های بسیاری را از عنایت‌های حضرت رضا (ع) نسبت به بیماران و مشکل‌داران شنیده‌ایم که هر کدام با دیگری متفاوت است، یکی برای مادرش شفا گرفته، یکی قرضی داشته و بعد از رو زدن به امام رضا (ع) نمی‌داند از کجا، اما پرداخت شده، یکی مادرزاد نابینا بوده و با عنایت حضرت شفا پیدا کرده و ماجرا‌های دیگری که هر کدام را اگر بخواهیم بنویسیم باید چندین جلد کتاب برایش نوشت.

حالا صابر خراسانی، شاعر نام آشنای آیینی کشور، ماجرای شفا یافتن کودک چند ماهه‌ای که از فرط بیماری کاملاً از حال رفته بود را از زبان یکی از شاهدین عینی ماجرا تعریف می‌کند.

در زیر فیلم صحبت‌های او را می‌بینید:

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: شفای بیمار ، امام رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
امیر محمد
۰۴:۳۹ ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
پدر امیر محمد هستم.پسرم در شش سالگی تصادف و اسیب مغزی که نصف بدنش عدم تعادل و تشنج و ... پنج سال گذشت و هنوزم درگیر دکتر و نهایت تشدید مریضی.پولم برای درمانش ندارم. امیدوارم نظر اقا به امیر محمد ما هم باشه .پسرم بعد از کما اولین حرفی که به زبونش اومد میگفت منومکه ببر . خانه خدا . پولش نداشتم ولی پابوس امام رضا رفتیم . از خدا میخوام همه مریض شفا بده خصوصا بچه ها. بِوَللّه هر دفعه شفای پسرم خاستم یاد سرطانیها و معلولهاو ... میشم. با شرمساری از اقا شفای امیر محمدم میخام اگه لایق باشه. در کل خداوند هر چه بنا کنه من قانع به بد و خوبشم. چه کنم که پدرم هر روز دردش میبینم اتیش به وجودم میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
آقاجان بطلب بیایم پابوست مادرمو شفا بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
یا امام رضا فدات بشم بطلب بیام پابوست دخترمو شفا بده تو رو به جان مادرت قسم میدم خیلی کوچیکه
Iran (Islamic Republic of)
عطا دهقانی
۰۰:۲۴ ۱۹ تير ۱۴۰۰
با سلام عرض ارادت با ساحت مقدس ائمه سلام الله علیها.فرزندم متولد 1379 می باشد و حدود 5ساله بود کودکستانی بود که چند روزی بشدت بیمار و حتی توان نشستن نداشت حتی دست زیر سرش هم که میگذاشتیم نمیتوانست تحمل کند شب تولد حضرت ابوالفضل (ع) بود من از شدت ناراحتی خوابم نمی برد گهگاهی تا ساعت 2 بعد از نیمه شب گوشم را روی قلبش میگذاشتم که ببینم زنده هست با دلی شکسته از حضرت خواستم که شفای فرزندم را بدهد ساعت حدود سه یا 4 بعد از نیمه شب بود خانمم بیدارم کرد گفت فلانی بلند شو مریم نشسته توی رختخواب می خنده کسی که اصلا نای یک لحظه نشتن نداشت شب ماه 14 یا 15 بود اشاره به ماه کرد گفت یک نفر مثل آن ماه زیبا بود اومد سرم را بوسید و گفت خوب شدی بخواب که فردا صبح بلند شد صبحانه اش را خورد و کیفش را برداشت و گفت میخوام برم کودکستان و ...این عظمت و صلابت ائمه هست بویژه من از همیشه متوسل به حضرت عباس میشوم و نتیجه بخش هست .مورد دیگر در حرم آقا برام اتفاق افتاد ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۶ تير ۱۴۰۰
اقا امام عیلهالسلام سالی سه چهار بار میمومدم مهمان شما میشدم قربونت برم اقا جان دلم برات تنگه بخاطر این شیوع نتونستم بیام دختر منو نجات دادی از دست اون شوهر نامردش ازت ممنونم دختر دیگم داره بخاطر نذری که از شما خواستم داره بچه دار میشه نمیدونم اقا جان برام بزرگی کردی دعاهای منو مستجاب کردی اقا جان خیلی دلم میخواد بیام به دست بوسی شما اقا جان منو و بچه هامو بطلب اقا جان
-
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۶ تير ۱۴۰۰
یا امام رضا برا مستاجرم کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۱۶ تير ۱۴۰۰
سلام بر ضامن آهو
به من مستاجر هم رهم کن
یا امام بی پناهان
آخرین اخبار