رسولی مطرح کرد؛

خدمت رسانی به مردم و امید آفرینی در دوران جنگ اقتصادی در دستور کار راه آهن

مدیر عامل شرکت راه آهن گفت: در دوران جنگ اقتصادی کشور باید امید آفرینی و خدمت رسانی به مردم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید رسولی مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی از کتاب صبح روز نهم با بیان اینکه امروز در ساختمان راه آهن شاهد برگزاری مراسم معنوی و با شکوهی هستیم گفت: برگزاری چنین مراسمی شروع یک حرکت خوبی است و امیدواریم یاد شهید علیرضا نوری با حضور مسئولان از جمله فرمانده پلیس راه آهن که حافظان امنیت هستند، همواره زنده نگه داشته شود.

او یادآور شد: ارزش‌هایی که علت خلقت هستند همواره جزو اهداف این شهید بوده  همانگونه که ۱۲۴ هزار پیغمبر که آمده هدفشان هدایت مردم بوده است.

رسولی اظهار کرد: ما مسلمان هستیم و افتخار می‌کنیم که در این کشور و در دوره جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و ماموریت خدمت رسانی به مردم را داریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: امروز هم به تمامی نیرو‌های راه آهن اعلام می‌کنیم که ما باید برگردیم به گذشته. با عجله به کدامین سمت می‌رویم و باید برگردیم به ارزش‌هایی که به ما عزت داد و شهیدان به خاطر این ارزش ها جان خودشان را به خاک این کشور تقدیم کردند.

او با بیان اینکه افتخار می‌کنیم که از همان ابتدا تمامی نیرو‌های راه آهن متدین بودند و هستند افزود: ما در حال حاضر در جنگ اقتصادی هستیم و امروز مقام معظم رهبری دستور و فرمان جهادی داده اند که با خدمت به مردم ، امید آفرینی و سرمایه گذاری کنند.

رسولی با بیان اینکه شهید نوری در دوران دفاع مقدس حکم قائم مقامی خود را با دندان پاره کردند و اعلام کردند که من در جهبه می‌مانم تا بعد از شهادتم راه آهن پابرجا بماند افزود: من به این نیرو در راه آهن افتخار می‌کنم.

او بیان کرد: کتاب صبح روز نهم به‌دست نویسنده‌ای که هم رزم شهید نوری بود نوشته شد، کیمیا است و امروز بیشتر از گذشته ما به وجود چنین شهیدی در شرکت راه آهن افتخار می‌کنیم.

او یاد آور شد: ما باید در شرکت راه آهن خدمت رسانی به مردم را همواره در دستور کار خود قرار دهیم.

دوران خدمت شهید نوری تاریخ شفاهی راه آهن است

در ادامه مراسم گلعلی بابایی نویسنده کتاب صبح روز نهم که درباره زندگی شهید علیرضا نوری است گفت: در این مسیر تنها نبودم و بسیاری از همکاران از طریق تحقیق و پژوهش توانستند اطلاعات این کتاب را جمع آوری کنند. خوشحال هستم که همشهری این شهید بزرگوار در خطه شمال هستم و توانستم این شهید بزرگوار را معرفی کنم.

بابایی بیان کرد: من سه ویژگی از این شهید را یاد گرفتم که  عبارت است از مدیریت جهادی ، عشق به زندگی و جوانمردی.

نویسنده کتاب صبح روز نهم  اظهار کرد: در بحث مدیریتی این شهید انقلاب بزرگی در راه آهن ایجاد کرده و با اقداماتی که در راه آهن صورت گرفته، تاریخ شفاهی راه آهن به شمار می‌رود.

بابایی بیان کرد: علیرضا نوری تارک دنیا نبود و عشق به زندگی داشت چراکه در خاطرات این شهید اعلام شده بود که این شهید عاشق زندگی و خانواده خود بوده است. علیرضا نوری در ۹ بهمن ماه سال ۶۵ به شهادت رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار