فارس سرآمد کشور در مدیریت مصرف گاز

رتبه نخست طرح نظارت بر مصرف بهینه گاز در کشور باز هم به فارس رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامعباس حسینی مدیر عامل شرکت گاز استان فارس از دستیابی فارس به رتبه نخست طرح نظارت بر مصرف بهینه گاز برای سومین سال پیاپی خبر داد و گفت: اجرای کامل طرح کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز، انجام بیش از ۲۱ هزار مورد بازرسی و پایش مصرف گاز اداره‌ها و سازمان‌های استان و تشکیل ستاد کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز طبیعی از دلایل کسب این موفقیت است.

او بیان کرد: طرح کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز با هدف پیگیری اجرای بخشنامه معاون اول رئیس‌جمهوری به وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسه‌ها و شرکت‌های دولتی، نهاد‌های انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح و استانداری‌ها مبنی بر لزوم رعایت مصرف بهینه و ایمن از گاز اجرا شده است.

حسینی تصریح کرد: در طرح کنترل و نظارت بر مصرف بهینه گاز در فارس ۲۱ هزار و و ۷۱۷ مورد بازرسی از ادارات و نهاد‌های دولتی انجام و برای هزار و ۸۰۷  واحد دولتی، اخطاریه کتبی  صادر شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس ادامه داد: در اجرای این طرح یک هزار و ۱۸ واحد اقدام به کاهش مصرف و  رعایت الگوی مصرف بهینه کردند.

او افزود: گاز ۷۸۹ ساختمان مراکز دولتی که نسبت به رعایت الگوی مصرف بهینه و خاموشی  وسایل گرمایشی در ساعات تعطیل، بی توجه بودند، مطابق قانون برخورد شد.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار