لزوم توجه مسئولان به انجام وظایف خود و رضایت خداوند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: مسئولان باید همواره در انجام وظایف رضایت خداوند متعال را مد نظر داشته باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و اامسلمین سید محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: مسئولان در انجام وظایف رضایت خداوند را مد نظر قرار دهند و اگر اصل را خدای متعال قرار دهیم، هر جایی که کار انجام شود و خدای متعال ناظر در کار باشد، اجر می‌دهد و ثبت می‌کند.

او بیان داشت: در مجموعه‌ دانشگاه علوم پزشکی کار متراکم بر دوش مسئولان و کارشناسان وجود دارد و کم نمی‌شود، هر روز به شکل متغیری نمایان می‌شود و یک وضعیت جدیدی پیش می‌آید، به هیچ عنوان سزاوار و شایسته نیست که وقت در آنجا از بین برود.

حجت الاسلام شفیعی افزود: عادی شدن یک مسئله طولانی، غیر طبیعی نیست و نباید خیلی نگران بود. وقتی موضوعی طولانی شود؛ به طور طبیعی در معرض عادی شدن است اما کادر درمان از ایستادگی، مقاومت و مجاهدت خسته نشوند. این وعده الهی است که در هر عرصه‌ای که انسان مجاهدت و پایداری نماید خداوند آنجا راه را باز خواهد کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان تصریح کرد: زندگی معیشتی، کار و امور اجتماعی مرتبط با کرونا شده و این بیماری بر تمام زندگی انسان‌ها تاثیر خود را نشان داده است و در طولانی مدت جامعه پایدار نخواهد ماند و خسته خواهد شد، اما خادمان مردم در حوزه سلامت نباید خسته شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: مدافعان سلامت به عنوان دیده بان جامعه اگر خسته شوند و برای یک لحظه دیده بانی را رها کنند از همان نقطه خطرات بزرگی مجموعه را تهدید می‌کند.

او در پایان گفت: در عرصه کرونا نوع ادبیات، جمله‌ها، هشدار‌ها و ارتباط با مردم به نوعی تکراری شده است و به نظر می‌رسد می‌توان با تشکیل نشست‌های تخصصی با اصحاب رسانه و هنر؛ قالب جدیدی را برای این موارد طراحی نمود تا شیرینی و تازگی هشدار‌ها در نظر مردم عادی نشود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.