معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان:

اصناف زنجان تعطیل نمی‌شود

مرادی گفت: با توجه به وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا در استان زنجان نیازی به تعطیلی بازار و واحد‌های صنفی و خدماتی در این استان نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مرادی نافچی معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به ضرورت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مفاد بخشنامه‌های دبیرخانه هیئت عالی نظارت بر گروه‌های هدف در استان زنجان تأکید کرد و گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان زنجان باید تقویت شود.

او افزود: در این خصوص فرد باید آگاهی داشته باشد تا کار‌های خود را با این روش‌ها انجام دهد و از طرفی مبنای اعمال هزینه‌ها برای ممیزی طبق ابلاغیه آبان ماه پارسال از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

مرادی به فعالیت تالار‌های پذیرایی اشاره کرد و ادامه داد: طبق دستورالعمل اعلام شده فعالیت تالار‌ها در وضعیت گروه شغلی سه قرار دارد و ادامه کار تالار‌ها در مناطق با وضعیت زرد محدودیتی ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان به بروز موج پنجم کرونا در تعدادی از استان‌های کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا در استان زنجان نیازی به تعطیلی بازار و واحد‌های صنفی و خدماتی در این استان نیست.

مرادی نافچی به فعالیت دفاتر خدمات سلامت و ممیزان بهداشتی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این خصوص ۲ برنامه استنادی دبیرخانه هیات عالی نظارت، مبنای عمل این دفاتر است که تفسیری برای آن وجود ندارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.