افزایش شمار تلفات جانی ریزش ساختمان در فلوریدا به ۲۸ نفر

مقامات آمریکایی می‌گویند شمار افراد جان باخته در حادثه ریزش ساختمان در فلوریدا به ۲۸ تن افزایش یافت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، در ادامه عملیات جستجو برای یافتن افراد زیر آوار مانده در حادثه ریزش ساختمان در ایالت فلوریدا، مقامات آمریکایی از افزایش شمار جان باختگان این حادثه به ۲۸ تن خبر دادند.

کشف ۲۸ جسد در حادثه فرو ریختن ساختمان فلوریدا در حالی خبرساز شده است که هنوز پس از نزدیک به دو هفته از این حادثه از سرنوشت ۱۱۷ نفر دیگر که در این ساختمان مسکونی ۱۲ طبقه حضور داشتند خبری در دست نیست.

مسئولان آمریکایی در روز‌های اخیر دستور تخریب کامل این ساختمان مسکونی در فلوریدا را صادر کردند و علت آن را شرایط آب و هوایی و ورود طوفان گرمسیری "السا" از دریای کارائیب و شرایط خطرناک احتمال ریزش آوار عنوان کردند.

دانیلا لوین کاوا، شهردار میامی در جمع خبرنگاران گفت: تیم جستجو تقریبا تمام بخش‌های تخریب شده را جستجو کرده اند، ولی متاسفانه نتوانسته اند اثری از ۱۱۷ فرد مفقود این حادثه پیدا کنند. ما از کارشناسان داخلی و بین المللی برای یافتن اجساد کمک گرفته ایم.

 شدت این تخریب به حدی است که امدادگران هنوز هم برای بیرون کشیدن اجساد با مشکل مواجهند به نحوی که از حدود ۱۵۰ نفری که در این ساختمان ساکن بودند تا به حال جسد ۲۸ نفر بیرون کشیده شده است. با وجود پیدا نشدن اجساد بیشتر ساکنان این ساختمان در روز‌های اخیر مسئولان آمریکایی دستور تخریب کامل آن را صادر کردند و دلیل آن را احتمال وقوع طوفان و وضعیت خطرناک آوار‌ها عنوان کرده اند.

یک گروه مهندسی در آمریکا پس از این حادثه اعلام کرد سه سال پیش در سال ۲۰۱۸ یک تیم تحقیقاتی به مسئولان این ساختمان خطر ریزش آن را به دلیل نقایص و مشکلات ساختاری هشدار داده بودند. مسئولان محلی طی روزهای گذشته دستور تخلیه یک ساختمان در مجاورت این حادثه را به دلیل احتمال ریزش صادر کردند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۵ تير ۱۴۰۰
حالا اگه همچین اتفاقی تو ایران افتاده بود اپوزیسیون خارج نشین خودشونو پاره کرده بودند
آخرین اخبار