پدر رهبر انقلاب چه کسی بود؟ + تصویرنوشته

پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، با انتشار اطلاع نگاشتی، وقایع مهم زندگی پدر بزرگوار ایشان را مرور کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کشور ایران شخصیت‌های تاثیر گذار زیادی در عرصه‌های مختلف در طول تمدن چند هزار ساله اش دارد که همواره زبانزد عام و خاص بوده اند. افرادی که هر کدام به نحوی در شکل گیری جریان انقلاب اسلامی ایران نقش داشته و در رشد و تکامل درخت پربار نظام اسلامی ایران حضور چشمگیری داشته اند.

پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، با انتشار اطلاع نگاشتی به مناسبت فرا رسیدن سالروز درگذشت این روحانی عالی مقام، وقایع مهم زندگی ایشان را برای آگاهی افکار عمومی مرور کرده است که در ادامه این تصویر را مشاهده‌ می کنید:

اطلاع نگاشتی از مهم‌ترین اتفاقات زندگی آیت الله سید جواد خامنه‌­ای/ به مناسبت یادبود سالروز درگذشت پدر رهبر فرزانه انقلاب اتفاق افتاد؛ اطلاع نگاشت وقایع مهم زندگی ایشان/ پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اطلاع نگاشتی از وقایع مهم زندگی پدر بزرگوار ایشان را منتشر کرد

گفتنی است؛ مردم نیز در مناسبت‌های مختلف با مرور خاطرات آن‌ها و یادآوری رشادت‌ها و تعریف زندگی آن بزرگواران برای نسل جوان امروز سعی دارند تا مفاهیم ارزشمند و بنیادی انقلاب اسلامی را که امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران بار‌ها بر آن‌ها تاکید داشتند را بازگو کنند. یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، آیت الله سید جواد خامنه‌­ای پدر بزرگوار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که از علمای برجسته مشهد به شمار می­ آمدند، هستند. سید جواد خامنه‌­ای از روحانیان فعال و مهم در مشهد مقدس بود که در طول عمر با برکت خود خدمات شایسته ای را به نظام جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد.  این عالم بزرگوار از در ۱۵ تیرماه سال ۱۳۶۵ درگذشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.