دبیر فدراسیون وزنه برداری:

هر کاری لازم بود برای سهراب مرادی انجام دادیم/ نمی‌توان از جهانفکریان توقع داشت در المپیک مدال کسب کند

محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری درباره آخرین وضعیت ملی پوشان کشورمان قبل از شرکت در مسابقات المپیک توضیحاتی را ارائه کرد.

محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری کشورمان در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه امروز در خبر‌ها آمده بود فدراسیون وزنه برداری می‌توانست سهراب مرادی را به المپیک اعزام کند، اما مصدومیت او را بهانه کرد تا او به این رقابت‌ها نرود اظهار داشت: خیر، به هیچ عنوان این خبر صحت ندارد. سهراب مرادی رقبای زیادی از کشور‌های مختلف جهان داشت. به طوری که او نه جزو ۸ نفر اول برتر جهان و نه نفر اول قاره آسیا بود. زمانی که نام سهراب مرادی را برای فدراسیون جهانی ارسال کردیم و به دلیل آن که ما نام ایوب موسوی، علی میری و رضا بیرانوند را در دسته ۹۶ کیلوگرم حذف کرده بودیم رتبه سهراب مرادی بالاتر آمد. همچنین او جزو کسانی بود که در مسابقات گزینشی انتخابی المپیک شرکت کرده بود، اما نتوانست سهیمه المپیک را کسب کند.

هر کاری لازم بود برای سهراب مرادی انجام دادیم

دبیر فدراسیون وزنه برداری افزود: به هر حال همان طور که گفتم مرادی نتوانست جزو ۸ نفر اول جهان شود. حالا اینکه برخی می‌گویند فدراسیون مصدومیت سهراب مرادی را بهانه کرده است تا به المپیک اعزام نشود اصلا درست نیست. ما هر کاری که لازم بود برای سهراب مرادی انجام دادیم. از مسابقات گزینشی قهرمانی آسیا گرفته تا کلمبیا و سوئیس هر کجا که می‌شد او را اعزام کردیم. حتی او را به آلمان فرستادیم تا کتفش را که دچار آسیب دیدگی شده بود را برطرف کند.

نمی‌توان از جهانفکریان توقع داشت که در المپیک مدال کسب کند

بیرانوند درباره اعزام پریسا جهانفکریان که اخیرا موفق شد سهمیه المپیک را کسب کند بیان داشت: روز گذشته علی مرادی رئیس فدراسیون زونه برداری نشستی با پریسا جهانفکریان داشت و در آنجا تصمیم بر این شد که او را به مسابقات المپیک اعزام کنیم. با توجه به عمل جراحی که او انجام داده است من روز گذشته با دکتر او صحبت کردم و اعلام کرد که عمل جهانفکریان زیاد سنگین نبوده است و با چند جلسه تمرین می‌تواند به آمادگی نسبی دست پیدا کند. با توجه به اینکه وزنه برداری بانوان ۳ سال است که تازه راه افتاده است شانس گرفتن مدال برای حهانفکریان در المپیک بسیار سخت خواهد بود و ما نمی‌توانیم از او توقع کسب مدال داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


علی هاشمی و علی داودی از انگیزه‌های بسیار بالایی برخودار هستند

دبیر فدراسیون وزنه برداری درباره آخرین وضعیت علی هاشمی و علی داودی ۲ ملی پوش کشورمان برای شرکت در مسابقات المپیک گفت: اردوی تمرینی تیم ملی وزنه برداری کشورمان نزدیک به یک ماه است که در رامسر پیگیری می‌شود. علی هاشمی و علی داودی ۲ ملی پوش المپیکی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند. این ۲ نفر تمام وقت خود را صرف تمرین کردند تا با دست پر بتوانند از مسابقات المیپک به کشور باز گردند. اردویی که الان تیم ملی در حال تمرین کردن است یکی از بهترین اردو‌های این چند سال اخیر بوده است. مسئولان اداره ورزش رامسر بهترین امکانات را در اختیار ما قرار دادند و هر خواسته‌ای که ورزشکاران و سرمربی تیم ملی داشتند در اختیار آن‌ها گذاشته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار