شروع کار شورای شهر جدید کرمانشاه از اواسط مردادماه

رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت : اگر شورای شهر جدید بخواهد موفق باشد، باید تعامل میان اعضا برای عمرانی و آبادانی شهر افزایش یابد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، طیب حیدری رئیس شورای شهر کرمانشاه با اشاره به شروع کار شورای شهر جدید کرمانشاه از اواسط مرداد ماه، گفت : در اولین جلسه شورای شهر جدید که به دعوت فرماندار و با حضور تمام اعضا برگزار می‌شود، ضمن تحلیف و ادای سوگند اعضا برای خدمت به شهر و شهروندان، اعضای اولین دوره هیات رئیسه شورا انتخاب می‌شوند.

او گفت : هیات رئیسه سنی تشکیل شده و سپس برای انتخاب اعضای اولین دوره هیات رئیسه شورا رای گیری می‌شود.

حیدری با تاکید بر لزوم تعامل بیشتر میان اعضای شورای شهر کرمانشاه در دوره جدید، افزود: متاسفانه در دوره فعلی آن تعاملی که باید میان اعضای شورا وجود نداشت و این امر موجب برگزار نشدن طولانی مدت جلسات در برخی مقاطع شد.

او افزود: بنابراین اگر شورای شهر جدید بخواهد موفق باشد، باید تعامل میان اعضا برای عمرانی و آبادانی شهر افزایش یابد.

رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت: موضوع مهم دیگری که شورای شهر جدید باید به آن توجه داشته باشد بحث انتخاب شهردار است و باید بدانند که کرمانشاه فرصتی برای آزمون و خطا ندارد و باید شهرداری برای آن انتخاب شود که روند توسعه شهر را جهش دهد.

حیدری گفت: در انتخاب شهردار باید به تخصص و رزومه او توجه شده و مصالح شهر برای انتخاب شهردار در نظر گرفته شود.

رئیس شورای شهر کرمانشاه افزود: در مجموع شورای شهر جدید فرصتی برای خطا ندارد و باید تمام ضعف‌های گذشته را جبران کرده و با تعامل بیشتر اعضا برای توسعه هرچه بیشتر شهر و رفاه هرچه بیشتر شهروندان تلاش کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.