نصرتی:

گل سالم ما را آفساید اعلام کردند

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: داوران گل سالم و صد در صد ما را آفساید اعلام کردند، فکر می‌‌کنند چون مدعی صعود نیستیم نباید حقمان را بدهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد نصرتی سرمربی پارس جنوبی جم  که تیمش دیشب مقابل چوکای تالش به تساوی یک - یک رسید در جمع خبرنگاران بیان کرد: در این بازی ۵ یار اصلی‌مان را نداشتیم. دو توپی که گل خالی بود را دو بازیکنمان که یکی ۱۷ یا ۱۸ سال و دیگری ۱۹ یا ۲۰ سال دارد، از دست دادند. تمام تلاش خود را می‌کنیم که بازیکن در موقعیت قرار بگیرد اما ضربه آخر را باید مهاجم بزند.

او ادامه داد: تیم حریف فقط یک موقعیت داشتند که اآن را گل کردند و بقیه نیمه اول و دوم بازی در دست ما بود.

سرمربی پارس جم افزود: جوان بازی دادن تاوان دارد، اما همین که جوانان در موقعیت قرار می‌گیرند جای خوشحالی است. اگر  ناگهان به جوان فرصت دهیم و نتواند خودش را مدیریت کند و عملکرد نامناسبی داشته باشد، نابود می‌شود. باید طبق برنامه به جوان بازی داد.

نصرتی درپاسخ به سوالی درباره همایون افتخاری بازیکن جوان و بومی تیمش، گفت: فضا خوب بود اگر توپ را گل می‌کرد هم برای خودش خوب بود و هم ما به او بیشتر اعتماد می‌کردیم، اما همین که توانست در موقعیت قرار بگیرد خوب است باید در آینده به جوانان بیشتر فرصت داده شود. تا کنون به آن‌ها فرصت داده نشده بود، آیا مربیان قبلی به انداز من به این بازیکنان بومی فرصت داده اند؟

او عنوان کرد: منتظریم  به بازیکنان جوان بومی مانند ناطقی پور، تقیان و افتخاری بیشتر بازی دهیم به شرط اینکه خودشان هم جَنَمی از خود نشان دهند. از خدایم است که بازیکنان بومی را بازی دهم به شرطی که خودشان هم پیشرفت کنند.


بیشتر بخوانید


سرمربی پارس جنوبی جم درباره داوری این دیدار هم بیان کرد: گل ما سالم بود، اما کمک داور آفساید اعلام کرد. اعتراض هم فایده ندارد، فکر می‌کنند چون ما مدعی صعود نیستیم نباید حق ما را بدهند در نیمه بازی به داور نشان دادیم که بازیکن نزدیک ۳۰ تا ۴۰ سانتیمتر عقب‌تر است.

نصرتی ادامه داد: ما امروز دو سه گل خالی را نتوانستیم به دست بیاوریم، در حالی که مهاجم بود و دروازه خالی، این موضوع روی تیم اثر منفی دارد. هفته پیش در برابر خوشه طلایی که در زمین خودش مقابل همه تیم‌ها پیروز شده بود، مساوی کردیم البته آنجا هم اگرپنالتی‌مان گل شده بود و موقعیت‌ها گل شده بود، برنده بودیم. 

او تاکید کرد: سعی می‌کنیم در ادامه بازی‌ها به همین بازیکنان جوان بیشترین توجه کنیم که سرمایه باشگاه هستند.

سرمربی پارس جنوبی جم بیان کرد: من در مکتب پاس بزرگ شدم مکتب همایون شاهرخی و حسین فرکی به همین علت در بازی‌های بعد نیز با تمام وجود بازی می‌کنیم، برای شان خودمان بازی می‌کنیم و با بقیه تیم‌ها کاری نداریم.

در هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، پارس جنوبی جم ساعت ۲۰:۳۰ یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ در ورزشگاه تختی این شهر مقابل چوکای تالش به میدان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل پارس را علی فاتح در دقیقه ۵۵ و گل چوکا را سعید خردمند در دقیقه ۳۱ به ثمر رساندند.

پارسی‌ها اکنون با ۴۴ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول هستند و چوکا با ۳۴ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.