علت تعطیلی جایگاه های سوخت در ارومیه چیست؟

مدیر شرکت ملی پخش و فراورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: تعطیلی جایگاه های سوخت تحت تملک شهرداری موجب به وجود آمدن برخی مشکلات شده است.

مجرد مدیر شرکت ملی پخش و فراورده های نفتی منطقه ارومیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: اخیرا از ۷ جایگاه (سی ان جی ) تحت تملک شهرداری، ۶ مورد تعطیل شده که این امر موجب تشکیل صف در ارومیه و به وجود آمدن برخی مشکلات شده است.

وی با اشاره به اینکه در ارومیه ۳۴ جایگاه سوخت( سی ان جی) وجود دارد، تصریح کرد: علت تعطیلی ۶ جایگاه سوخت تحت تملک شهرداری، نداشتن قرار داد تامین و نگهداشت با شرکتهای ذیصلاح و گزارش اداره کل استاندارد مبنی بر وجود نواقص فنی و ایمنی پر خطر بوده که موجب تعطیلی این جایگاه ها شده است.

مدیر شرکت ملی پخش و فراورده های نفتی منطقه ارومیه اظهارکرد: ایمنی و نداشتن نقض فنی شرط اصلی برای فعالیت جایگاه های سوخت است، بنابراین با مشاهده هرگونه نقص ایمنی جایگاه تعطیل می شود و تا رفع ایرادات حق فعالیت ندارند.

مجرد تاکید کرد: شرط اتصال انشعاب گازبه ۶ جایگاه CNG متوقف شده از فعالیت، استاندارد سازی است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای صرفه جویی در مصرف بنزین و استفاده از انرژی پاک روزانه بیش از ۷۹۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی در ارومیه و شهرهای شمالی استان توزیع و به مصرف می رسد.

مدیر شرکت ملی پخش و فراورده های نفتی منطقه ارومیه با تاکید به اینکه در منطقه مرکز و شمالی استان ۷۵ جایگاه عرضه سوخت پاک( سی ان جی) وجوددارد، یاد آورشد: از این تعداد ۳۹ باب دو منظوره و مابقی یک منظوره هستند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.