کانادا؛ از کشف گورهای جمعی کودکان بومی تا گرمای بی‌سابقه و آتش‌سوزی‌های گسترده

تخلیه منازل در پی آتش‌سوزی‌ها در شهر‌های کانادا و گرمای بی‌سابقه، با اعتراض شهروندان این کشور به کشف چندین گور دسته‌جمعی کودکان بومی همزمان شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که رسانه‌های کانادایی اعلام کردند آتش‌سوزی‌های گسترده در شهر‌های بریتیش کلمبیای کانادا بر اثر گرمای بی‌سابقه باعث تخلیه منازل این مناطق شده است، شهروندان کانادا در اعتراض به کشف چندین گور دسته‌جمعی از کودکان بومی در این کشور، مجسمه‌های ملکه الیزابت و ویکتوریا را سرنگون کردند. همچنین  چندین کلیسا به آتش کشیده شده است.

بنابر گزارش‌ها، تاکنون ۷۱۹ نفر بر اثر شدت گرما و ۷ نفر از جمله ۴ کودک نیز در آتش‌سوزی‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

مقامات محلی بریتیش کلمبیا اعلام کردند آتش‌سوزی گسترده بر اثر گرمای شدید در روستای لتین، موجب تخریب کامل این روستا شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
کانادایی = داعشی
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۳۳ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
فَکَأَیِّنْ مِنْ قَرْیَةٍ أَهْلَکْنَاهَا وَهِیَ ظَالِمَةٌ فَهِیَ خَاوِیَةٌ عَلَىٰ عُرُوشِهَا وَبِئْرٍ مُعَطَّلَةٍ وَقَصْرٍ مَشِیدٍ
پس چه بسیار شهر و دیاری که ما اهلش را در آن حال که به ظلم و ستم مشغول بودند به خاک هلاک نشاندیم و اینک آن شهر‌ها از بنیاد ویران است و چه چاه و قنات‌های آب که معطل بماند و چه قصر‌های عالی بی‌صاحب گشت.
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۵۸ ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
ای ابرقدرتهای جهان در شرق و غرب و شمال و جنوب کره زمین بدانید و آگاه باشید و خوب تفکر خردمندانه بصیرانه کنید که در مقابل با قدرت با عظمت خداوند جل جلاله هیچ عددی نیستید هیچی نیستید با این همه ادعاهی پوچ بی ارزشتان آخر عاقبت اعمال و رفتار ظلم کردن و ستمکردن و زورگویهای دروغگویان بی عدالتان تبعیضگران فراعنه برده داران فتنه گران توطئه گران موذیهای خبیث ملعونین در جهان عذابها و بلیات آسمانی و زمینی طبیعی و امراض جسمی روحی لاعلاج است که برتان نازل می شود و تا دست از خباثتها و دروغگویها و شامورتی بازیهای نکبتتان بر ندارید مداوم به انواع و اقسام بلیات آسمانی و زمینی گرفتار می شویدو این بلیات و عذابها بر شما و همانند شما هر ابرقدرتی ادعا کند و ظلم و ستم کند و فسادهای مختلف به راه بی اندازد و مومنین مستضعفین بینوایان جهان را اذیت و آزار برساند همانند این آتش سوزیهای ویرانگر و زلزله های ویرانگر و طوفانهای ویرانگر و خشک سالیها و گرمای بی سابقه ویرانگر و سیل ویرانگر و رانش زمین ویرانگر و ریزش کوهای ویرانگر و عافتهای مختلف ویرانگر و دیگر بلیات طبیعی خسارات مالی و جانی جبران ناپذیر فراوانی واردتان می کند بنابراین به خداوند جل جلاله روی بیاورید و با مردمانتان و مردمان مومنین مستضعفین سر تا سر جهان با عدالت بدون تبعیضگریهای مختلف عمل کنید و پیروی کنید از راه و روش و قوانین و مقرارات خداوند یگانه جل جلاله تا عذابها و بلیات ازتان دور شود اگر خردمند و دانا و با شعور باشید و درک مطلب کنید در غیر این صورت بد از بدتر به سرتان خواهد آمد خداوند جل جلاله بینا و شنوا و حی و حاضر و عادل است و انتقام سخت می گیرد از حکومتهای و مردمان فاسد فاسقین ظالمین ستمگران لامذهبان خبیث ملعونین سر تا سر جهان .
والسلامئ و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه آزاده اندیشانه مومنانه عادلانه خداپسندانه . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد.
Iran (Islamic Republic of)
تتا
۱۲:۵۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
حالت خوبه؟
Iran (Islamic Republic of)
بوعلی الفلاح الاهوازی
۱۲:۱۰ ۱۴ تير ۱۴۰۰
کوت عبدالله خوزستان داره میشه57درجه
آخرین اخبار