افزایش ۱۱۹ موردی بیماران کرونایی در استان همدان طی شبانه روز گذشته

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در شبانه روز گذشته تعداد بیماران کرونایی در استان به ۱۱۹ مورد افزایش یافته و هیچ بیمار فوت شده از کرونا نداشتیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه تاکنون  ۲ هزار و ۲۶۶ نفر در استان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا تاکنون جان باخته اند،گفت: طی شبانه روز گذشته ۱۱۹ مورد بیمار جدید مبتلا شده به کرونا ویروس در استان داشتیم و خوشبختانه هیچ بیماری بر اثر این ویروس در این مدت  فوت نکرده است.

او افزود: تاکنون در استان، مجموع بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان ها  به ۱۸ هزار و ۳۴۴ و بیماران سرپایی به  ۴۵ هزار و ۳۹۶ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان می گوید: هم اکنون از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، شهرستان های فامنین و اسدآباد در وضعیت زرد کرونایی و بقیه در وضعیت نارنجی قرار دارند.

طاهری بیان کرد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در شهرستان های اسدآباد ۸۱۰ نفر، بهار ۹۸۵ نفر، تویسرکان یک هزار و ۲۴ نفر، رزن ۷۷۶ نفر ، درگزین ۲۹۰ نفر، فامنین ۳۱۸ نفر، کبودراهنگ یک هزار و ۲۹ نفر، ملایر ۳ هزار و ۳۰۸ نفر ، نهاوند ۲ هزار و ۳۲۷ نفر و همدان  ۷ هزار و ۴۷ نفر در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار