کیک تولد، ناجی جان دو برادر در حمله پلنگ شد!

دو مرد هندوستانی که مورد تعقیب یک پلنگ قرار گرفته بودند با یک کیک جشن تولد از مرگ گریختند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو مرد هندوستانی با پرتاب یک کیک جشن تولد به سمت پلنگی که آن ها را مورد تعقیب قرار داده بود موفق شدند از مرگ فرار کنند. در این حادثه که در ایالت مادهیا پرادش رخ داد پس از آنکه دو برادر سوار بر موتورسکیلت مورد تعقیب این پلنگ قرار گرفتند با پرت کردن کیک به سمت این حیوان موفق به فرار شدند.

یک مقام جنگلبانی محلی در هند با اشاره به این اتفاق به AFP در این باره گفت: «وقتی خود را در معرض خطر می‌بینید اولین اقدامی که انجام می‌دهید حفظ جانتان است. این همان کاری بود که آن‌ها انجام دادند. آن‌ها یک کیک با خود حمل می‌کردند که همان را به سمت پلنگ پرتاب کردند.»


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش یکی از رسانه‌های محلی هند «فیروز» و برادرش «صابر منصوری» پس از خرید یک کیک در حال رفتن به یک جشن تولد بودند که مورد تعقیب پلنگ قرار گرفتند. ابتدا آن‌ها با بیشتر کردن سرعت موتورسیکلت تلاش کردند تا از دست پلنگ بگریزند، اما وقتی پلنگ نزدیک و نزدیکتر شد فیروز کیک را به سمت این حیوان پرتاب کرد.»

حمله پلنگ

بنا به این گزارش این پلنگ که مورد اصابت «سلاح کیک» کیک قرار گرفته بود از تعقیب آن‌ها منصرف و وارد جنگل شد. صابر در این باره گفت: «این پلنگ حدود ۵۰۰ یارد ما را تعقیب کرد. ما با خوش شانسی از دست آن فرار کردیم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار