تصویری نوستالژیک از کارلوس کی‌روش در تیم ملی جوانان پرتغال

در این خبر تصویری قدیمی از سرمربی اسبق تیم ملی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از جذاب‌ترین سرگرمی‌های انسان در طول تاریخ ورزش فوتبال بوده است. ورزشی که فارغ از جنبه‌های سیاسی مردم سراسر دنیا را با تمام ویژگی‌های شخصیتی، نژادی، مذهبی و سایر موارد در رویداد‌های مختلف از جمله جام جهانی، مسابقات یورو و رقابت های دیگر، باهم متحد کرده و آن‌ها را گردهم می‌آورد.

فوتبال به گفته خیلی از کارشناسان و حرفه‌مندان این حوزه با زندگی‌ اقشار مختلف جامعه گره خورده است. به ویژه در بین قشر نوجوان و جوان بازی مهیج فوتبال جایگاه خاصی دارد. در سال‌های اخیر اتفاقات زیادی در حوزه فوتبال باشگاهی و ملی در ایران افتاده است که شاید بتوان مهم‌ترین آن را رفتن کارلوس کی‌روش مربی پرتغالی و موفق تیم ملی دانست. مردی که هشت سال سکاندار مهم‌ترین رکن فوتبال ایران بود و علاقه‌مندان خاطرات خوشی را از دوران حضور این مرد کهنه کار و نام آشنای دنیای فوتبال در ایران دارند.

از بازی‌های خوب تیم ملی مقابل تیم‌های بزرگ دنیا در جام جهانی ۲۰۱۴ تا برد خاطره انگیز ایران مقابل مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ در کشور روسیه همگی افتخاراتی است که فوتبال دوستان را دلتنگ کارلوس کی‌روش کرده است. اخیرا عکسی از دوران حضور کی‌روش در تمرین تیم ملی جوانان پرتغال در سال ۱۹۹۱ در فضای مجازی منتشر شده است که توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

در ادامه این تصویر را مشاهده می‌کنید:

کارلوس کیروش در تیم ملی جوانان پرتغال


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار