اعزام جودوکاران ناشنوای اصفهان برای اولین بار به تیم ملی

دبیر هیات جودو استان اصفهان از دعوت جودوکاران ناشنوای این استان برای اولین‌بار به تیم ملی خبر داد.

همایون طبایی دبیر هیات جودو استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: برای نخستین بار جودوکاران ناشنوای استان اصفهان به تیم ملی دعوت شدند، رضا آرپناهی، حمیدرضا یزدانی‌پور، خسرو بختیاروند، مائده میرزایی، زهرا سلیمانی و نرگس قیصری جودوکاران ناشنوای استان هستند که در مسابقات تیم ملی حضور دارند.

او ادامه داد: امیر موسایی  و  زهرا نوذری  از بهترین مربیان جودوی اصفهان که در گذشته از قهرمانان این ورزش نیز بوده‌اند را به عنوان سرپرست برای تیم جودو ناشنوایان قرار دادیم تا نتیجه مطلوبی توسط ورزشکاران اصفهان در مسابقات به دست بیاید و با دست پر و کسب مدال های رنگارنگ بازگردند.

دبیر هیات جودو استان اصفهان بیان کرد: البته در گذشته جودوکاران نابینای استان نیز به مسابقات ملی اعزام شده  و توانسته بودند قهرمانی آسیا، جهان و پارالمپیک را به ارمغان بیاورند.

طبایی عنوان کرد: بسیاری از استان ها ورزشکاران رشته های دیگر را با آموزش های کوتاه مدت به مسابقات اعزام می کنند اما   خوشبختانه ورزشکاران اعزامی استان اصفهان همگی از جودوکاران خوب استان و با سابقه هستند از همین رو پیش بینی می کنیم با دست پر از مسابقات بازگردند و برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

او در پایان اضافه کرد: در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه جودوکاران، تهیه لباس جودو است چرا که  لباس مسابقات جودو بسیار گران است و به سادگی نیز قابل تهیه نیست، از مشکلات دیگر می توان به نبود سالن استاندارد برای تمرین اشاره کرد که جودوکاران را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.