بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۲۸)؛

از دانلود برنامه رادار و هشدار هواشناسی تا دانلود برنامه مدیتیشن و کاهش استرس

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۲۸)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید 

دانلود اپلیکیشن ویرایشگر ویدئو Vlog Star

برنامه Vlog Star – free video editor & maker یک اپلیکیشن برای ویرایش ویدئو‌های یوتیوب و ساخت کلیپ های حرفه ای، مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

در این برنامه انواع افکت‌ها و ترنزیشن‌ها وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید ویرایش‌های حرفه‌ای و بی نقصی را روی ویدئو‌های خود اعمال کنید. برنامه برای رفع نیاز‌های یوتیوبر‌ها ساخته شده است، به همین خاطر تمامی امکانات مورد نیاز آن‌ها را در خود دارد. کاربری برنامه بسیار آسان است و برای کار کردن با آن نیاز به دانش قبلی خاصی نیست و هر کسی با کمی کار کردن، می‌تواند تمامی قسمت‌های آن را به خوبی یاد گرفته و کار‌های خود را به انجام برساند.

دانلود اپلیکیشن ویرایشگر ویدئو Vlog Star 2

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود نسخه جدید آیکون پک رنگارنگ و متنوع اندروید Borealis

برنامه Borealis – Icon Pack یک آیکون پک متنوع و رنگارنگ است که در گوگل پلی هم منتشر شده است. بی شک این نرم افزار یک راه حل مناسب برای ایجاد هر گونه تغییری در آیکون‌ها است!

در این مجموعه عظیم بیش از ۱۷ هزار آیکون قرار داده شده است که کاربران برای دسترسی به آن‌ها هیچ گونه محدودیتی نداشته و قادر به انتخاب هر کدامشان خواهند بود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های موجود در این مجموعه توانایی تغییر آیکون‌ها به صورت دوره‌ای و کاملا خودکار است که در هر زمانی یک محیط جدید را برای کاربران فراهم می‌کند. آیکون‌های موجود در این مجموعه به گونه‌ای خاص طراحی شده اند و از جذاب‌ترین رنگ‌ها در طراحی‌ها استفاده شده است.


دانلود برنامه آیکون پک متنوع Borealis – Icon Pack 2.75.0

 برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود برنامه رسمی اینستاگرام Instagram 195.0.0.0.99

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید. نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

دانلود Instagram  2

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود نسخه جدید پیام‌ رسان کسب‌ و‌ کار واتساپ WhatsApp Business

پیام‌رسان WhatsApp Business یکی از بهترین نرم‌ افزار‌های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

سازندگان این برنامه حالا نرم‌‌افزاری را برای کاربران خود توسعه داده‌اند تا افراد با استفاده از آن بتوانند کسب‌وکار خود را بهتر مدیریت کنند و با مشتریان و دیگر مشاغل در ارتباط باشند. واتس‌اپ بیزینس با استفاده از ابزار‌های مختلف ارتباط کاربران را با مشتریان آسان می‌کند. این برنامه افراد را قادر می‌سازد تا کسب‌وکار مفید و موثری را در پیام رسان واتساپ داشته و در ارتباط با مشتریان خود بهتر رفتار کنند.


دانلود WhatsApp Business
 

دانلود برنامه پیش‌بینی آب و هوا، باد و امواج WINDY APP

در روزهای مختلف، هوا متغیر است. گاهی ممکن است هوا در صبح خوب باشد اما چند ساعت بعد باران شروع شود. اخبار هواشناسی دقیقا می‌توانند در این زمینه به ما کمک کنند. یکی از برنامه‌های جدید در این زمینه که می‌تواند به کاربران خیلی در پیش‌بینی هوا کمک کند WINDY APP: wind forecast & marine weather است.

نرم افزار WINDY APP برای کسانی که می‌خواهند اطلاعات دقیق هواشناسی را در اختیار داشته باشند بسیار مناسب است. این برنامه را می‌توان جزو بهترین گزینه‌های موجود در دنیا قرار داد.

دانلود برنامه WINDY APP

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 


دانلود جدیدترین نسخه بتا واتساپ WhatsApp Messenger Beta

پیام‌رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم‌ افزار‌های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است.

به وسیله واتساپ می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید. واتساپ یک پیام‌رسان قدرتمند است که توسط شرکت فیسبوک مدیریت می‌شود. این برنامه به عنوان یکی از اولین نرم افزارهای پیام‌رسان به حساب می‌آید که میلیاردها بار دانلود شده است.

دانلود WhatsApp Messenger
 

دانلود گوگل فوتوز Google Photos v5.48.0.381099337 برنامه سازماندهی تصاویر

با استفاده از نرم افزار Google Photos می‌توانید به راحتی عکس‌ها و فیلم‌هایتان را در فضای ابری گوگل آپلود کنید. یکی از دلایل مطرح بودن این نرم افزار ویرایش و سازماندهی عکس‌های شما است که با افزایش امنیت و حفظ اطلاعات خود می‌توانید نسخه پشتیبان از تصاویر و ویدئوهای شخصی خود تهیه کنید یا به اشتراک بگذارید.

نرم افزار Google Photos از برترین برنامه‌هایی است که توسط شرکت گوگل توسعه یافته است و به کاربران سادگی در استفاده از برنامه‌ها را پیشنهاد می‌دهد. هدف شرکت گوگل از توسعه این برنامه آن است که کاربران دیگر تصاویر و ویدئوهای خود را از دست ندهند و همواره در فضای ابری نگه دارند.

این نرم افزار تاکنون امتیاز عالی ۴.۴ را از کاربران گوگل پلی استور کسب و حدود یک میلیارد بار دانلود شده است. در ادامه نسخه اندروید و iOS این نرم افزار را دانلود کنید.

 

دانلود برنامه رادار و هشدار هواشناسی NOAA Weather Radar & Alerts Full

در روزهای مختلف فصل، هوا متغیر است. گاهی ممکن است هوا در صبح خوب باشد اما چند ساعت بعد باران شروع شود. اخبار هواشناسی دقیقا می‌توانند در این زمینه به ما کنند. یکی از برنامه‌های جدید در این زمینه که می‌تواند به کاربران خیلی در پیش‌بینی هوا کمک کند NOAA Weather Radar & Alerts است.

نرم افزار NOAA Weather Radar & Alerts برای کسانی که می‌خواهند اطلاعات دقیق هواشناسی را در اختیار داشته باشند بسیار مناسب است. این برنامه را می‌توان جزو بهترین گزینه‌های موجود در دنیا قرار داد.

از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به نمایش جزئیات با واحد های اندازه گیری مختلف نظیر اینچ، میلی متر، جست و جوی بسیار ساده و آسان محل زندگی، ویجت های قابل تنظیم برای دسترسی هرچه سریع تر به اطلاعات و پوشش مناطق مختلف با شرایط آب و هوایی گوناگون اشاره کرد.

دانلود برنامه رادار و هشدار هواشناسی اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 


دانلود برنامه مدیتیشن و کاهش استرس Simple Habit Meditation Full 1.36.15

برنامه Simple Habit Meditation Full Subscribed نرم‌افزاری برای مقابله با استرس است. البته از دیگر هدف‌های این برنامه می‌توان به داشتن خوابی راحت و بهبود تمرکز بر روی فعالیت‌ها اشاره کرد. نرم‌افزار مذکور توسط Simple Habit توسعه و منتشر شده است.

از مزیت‌های این برنامه می‌توان به مدت استفاده از آن اشاره کرد. شما تنها با پنج دقیقه استفاده از آن می‌توانید بر استرس‌های روزانه خود غلبه کرده و بر روی فعالیت‌هایتان تمرکز کنید. چیزی بیش از ۵۰۰ تمرین در برنامه قرار دارد که به تمامی آن‌ها دسترسی خواهید داشت و می‌توانید حسی فوق‌العاده و سرشار از آرامش را پس از استفاده از تمرینات تجربه کنید.

دانلود اپ کاهش استرس

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 


دانلود فایل منیجر قدرتمند ES File Explorer File Manager

برنامه  ES File Explorer File Manager یک نرم‌افزار فایل منیجر قدرتمند برای گوشی و تبلت‌های اندرویدی است که  جزو بهترین برنامه‌های مدیریت فایل به شمار می آید. این فایل منیجر دارای امکاناتی کاملا رایگان و بسیار کامل است.

از ویژگی های اصلی آن می توان به مدیریت فایل، مدیریت برنامه‌ها، بستن برنامه‌ها، اتصال مستقیم به سرویس های ابری و فضاهای مجازی، اف تی پی اشاره کرد. شما با داشتن این برنامه دیگر نباید نگران مدیریت فایل‌های موجود در حافظه گوشی هوشمند خود باشید زیرا می‌توانید به راحتی همه آن‌ها را کنترل کنید.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.