زندگی شهدای مدافع سلامت قزوین در قاب تلویزیون روایت می‌شود

زندگی شهدای مدافع سلامت استان قزوین با تولید مستند "روایت ایثار" در قاب تلویزیون روایت می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسین سوهانی تهیه‌کننده و کارگردان مستند "روایت ایثار" گفت: این مستند فداکاری، ایثار و گذشت شهدای کادر درمان را به تصویر می‌کشد.

به گفته سوهانی، تهیه مجموعه مستند‌های تلویزیونی "روایت ایثار" در ۵ قسمت از آبان ماه پارسال کلید خورد.

وی افزود: این مستند به زندگی شهدای مدافع سلامت می‌پردازد که به دلیل استقبال مطلوب مخاطبان و همچنین مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران مقرر شده است تا ۱۲ قسمت تولید شود.

تهیه‌کننده و کارگردان مستند "روایت ایثار" گفت: در ابتدا مقرر شد این مستند در تهران تولید شود، ولی اکنون با هدف معرفی شهدا و اقلیم شهر‌ها که محل زندگی شهیدان بوده به استان‌ها از جمله قزوین سفر می‌کنیم تا مستندی با کیفیت مطلوب تولید شود.

سوهانی همچنین تاکید کرد: تاکنون برای تولید مستند "روایت ایثار" به شهر‌هایی مانند آمل، دزفول و استان‌های مختلفی مانند فارس، اصفهان و بوشهر سفر کردیم.

وی گفت: اکنون در استان قزوین به تولید مستند زندگی شهدای مدافع سلامت امیر قاسم جلیلوند، مریم شرف‌خواه و حسن میانه‌ساز و همچنین مستند شهید مدافع حرم رسول پورمراد می‌پردازیم.

تهیه‌کننده و کارگردان مستند "روایت ایثار" با اشاره به اینکه هر قسمت مستند روایت ایثار ۲۵ دقیقه است که مقرر شده از ۹ شبکه پخش شود، گفت: تاکنون این مستند از شبکه‌های یک، سه، افق، سلامت و مستند پخش شده و به مرور زمان در شبکه‌های دیگر هم به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه مستند روایت ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهیه می‌شود، افزود: از آنجایی که مستند یاد شده با محتوای نمایشی است و باید برخی صحنه‌های آن بازسازی شود نهاد‌هایی مانند علوم پزشکی، استانداری و فرمانداری نیز همکاری‌های لازم را با ما دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.