۵ خرید احتمالی منچستر یونایتد در نقل و انتقالات تابستانی

۵ ستاره مطرح دنیای فوتبال ممکن است در نقل و انتقالات تابستانی راهی منچستر یونایتد شوند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال منچستر یونایتد با ایستادن در رده دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فصل خوبی را پشت سر گذاشت. این تیم در فینال لیگ اروپا مغلوب ویارئال شد، اما با نایب قهرمانی در لیگ برتر و کسب جواز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، این ناکامی تا حدود زیادی جبران شد.

منچستر یونایتد در حال حاضر تیم خوبی دارد، اما این تیم برای رقابت در لیگ قهرمانان اروپا در چند پُست به جذب بازیکن نیاز دارد، در غیر این صورت شیاطین سرخ در این رقابت‌ها حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

۵ خرید احتمالی منچستر یونایتد در نقل و انتقالات تابستانی

۱- جیدون سانچو

باشگاه منچستر یونایتد در ۲ سال اخیر به دنبال جذب جیدون سانچو بوده است. این باشگاه سال گذشته تلاش کرد این مهاجم انگلیسی را به خدمت بگیرد، اما درخواست ۱۰۰ میلیون یورویی بورسیا دورتموند، این انتقال را منتفی کرد.

سانچو با به ثمر رساندن ۱۶ گل در تمام مسابقات، فصل درخشان دیگری را با دورتموند پشت سر گذاشت. منچستر یونایتد تابستان می‌تواند با ۸۲ میلیون پوند سانچو را به خدمت بگیرد.

انتظار می‌رود پس از مسابقات یورو ۲۰۲۰، تکلیف انتقال سانچو به اولدترافورد مشخص شود. اضافه شدن این بازیکن به شیاطین سرخ، قطعاً تیم را تقویت می‌کند و می‌تواند همان چیزی باشد که منچستر یونایتد برای قهرمانی در لیگ برتر به آن نیاز دارد.

۲- کریستیانو رونالدو

رونالدو، بازیکن سابق منچستر یونایتد قبل از پیوستن به رئال مادرید در تابستان سال ۲۰۰۹، ۶ سال را در اولدترافورد سپری کرد. او سپس ۹ سال را در رئال مادرید گذراند تا اینکه سال ۲۰۱۸ به یوونتوس پیوست.

از آن زمان به بعد، رونالدو توانست چند رکورد جدید به نام خود ثبت کند و چندین جام قهرمانی را بالای سر ببرد. طی یک دهه گذشته رونالدو بار‌ها با انتقال به منچستر یونایتد در ارتباط بوده است. با عدم موفقیت یوونتوس در حفظ عنوان قهرمانی سری آ، امکان جدایی رونالدو از یوونتوس بیشتر شده است.

رونالدو هیچ وقت امکان بازگشت به اولدترافورد را منتفی ندانسته و هرگونه ارتباط جدید این بازیکن با شیاطین سرخ، هواداران منچستر یونایتد را به شور و هیجان می‌اندازد. رونالدو فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ را به عنوان بهترین گلزن سری A به پایان رساند.

۳- دکلان رایس

گفته می‌شود مسئولان باشگاه منچستر یونایتد تمایل زیادی به جذب رایس دارند. این هافبک ۲۲ ساله با عملکرد خوب خود در این فصل همه را تحت تأثیر قرار داده است. رایس که بازوبند کاپیتانی وستهام را بر بازو دارد، ثابت کرده است که یکی از بهترین هافبک‌های جهان است. او از بازی خوانی بسیار خوبی برخوردار است.

پس از عملکرد ضعیف چند هافبک منچستر یونایتد، رایس یکی از مهم‌ترین اهداف نقل و انتقالاتی است که سولشر و دستیاران او برای تقویت این پُست شناسایی کرده اند.

رایس با قیمت ۵۸ میلیون پوند، توجه چلسی را نیز به خود جلب کرده است. با توجه به اینکه هر ۲ باشگاه علاقه زیادی به جذب رایس نشان می‌دهند، ممکن است در تابستان رقابت سختی برای به خدمت گرفتن این بازیکن ایجاد شود.


بیشتر بخوانید


۴- رافائل واران

رافائل واران بازیکن دیگری است که قبلا چندین بار با انتقال به منچستر یونایتد در ارتباط بوده است. این بازیکن در ۱۰ سال اخیر برای رئال مادرید بازی کرده است. سولشر برای تقویت خط دفاعی تیمش و بازی در کنار هری مگوایر، روی رافائل واران حساب ویژه‌ای باز کرده است و به نظر می‌رسد که این گزینه برای قلب دفاع شیاطین سرخ مناسب باشد.

این بازیکن فرانسوی یک فصل خوب دیگر را با رئال مادرید پشت سر گذاشت و همراه با این تیم در لالیگا نایب قهرمان شد.

منچستر یونایتد برای جذب واران باید حدود ۶۳ میلیون پوند هزینه کند و این رقم ممکن است بیشتر از بودجه این باشگاه باشد. از طرف دیگر با جدایی سرخیو راموس از جمع کهکشانی‌ها، بعید به نظر می‌رسد که باشگاه رئال مادرید به این بازیکن اجازه جدایی دهد.

با این حال منچستر یونایتد همچنان امیدوار است که یک انتقال سودمند انجام دهد.

۵- کیران تریپیر

نام تریپیر به تازگی به عنوان یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد مطرح شده است. اگر چه منچستر یونایتد در پُست تریپیر، آرون ون بیساکا که یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر است را در اختیار دارد، اما توانایی‌های هجومی این بازیکن قابل توجه نیست و همین موضوع احتمال جذب تریپیر را افزایش داده است.

گفته می‌شود اوله گنار سولشر، سرمربی منچستر یونایتد قصد دارد در صورت جذب تریپیر، از آرون ون بیساکا در پُست دفاع میانی بازی بگیرد. تریپیر یک فصل فوق العاده را با اتلتیکو مادرید پشت سر گذاشت و با این تیم قهرمان لالیگا شد.

این بازیکن ۳۰ ساله که ارزشی حدود ۳۴ میلیون پوند دارد، قبلا توانایی های خود را در تاتنهام هاتسپرز نشان داده است. با دعوت تریپیر به تیم ملی انگلیس برای یورو ۲۰۲۰ و علاقه چند باشگاه دیگر به جذب او، باید دید منچستر یونایتد می‌تواند این مدافع را به خدمت بگیرد یا خیر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.