استاندار کرمان:

انتخابات در کرمان بدون حاشیه امنیتی برگزار شد

استاندار کرمان گفت: با اقدام خوب و موثر نیرو‌های انتظامی، انتخابات کاملا سالم و بدون حاشیه امنیتی در استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همایش استانی کارکرد‌های نظم و امنیت انتخابات ۱۴۰۰ صبح امروز ۹ تیر ماه با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان، سردار ناظری‌زاده فرمانده انتظامی استان کرمان و در ارتباط تصویری با فرماندهان انتظامی سراسر استان برگزار شد.

علی زینی‌وند در این همایش از اقدامات و مدیریت خوب نیروی انتظامی در تامین امنیت انتخابات تقدیر کرد و بیان داشت: استان کرمان به واسطه گستردگی خود با مسائل پیچید‌ه زیادی از جمله سرریز مسائل امنیتی استان‌های همجوار و مرزی مواجه است.

استاندار کرمان عنوان کرد: با اقدام خوب و موثر نیرو‌های انتظامی، انتخابات کاملا سالم و بدون هیچ‌گونه حاشیه امنیتی در استان کرمان برگزار شد.

او تصریح کرد: با پیش‌بینی‌های دقیق اعضای شورای تامین در امنیت انتخابات با محوریت و مدیریت نیروی انتظامی، به صورت ریز همه مسائل و سناریو‌ها پیش‌بینی شده بود و هیچ مسئله‌ای در حین برگزاری و بعد از انتخابات نداشتیم.

استاندار کرمان ابراز داشت: با افتخار می‌گوییم که در استان کرمان، هیچ مسئله امنیتی که تسلطی بر آن نداشته باشیم، وجود ندارد و این موضوع برگرفته از هماهنگی خوب و تیم باتجربه شورای تامین استان است.

 زینی‌وند اظهار داشت: در حوزه ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی تسلط کامل بر حوزه امنیتی استان وجود دارد و در رخداد‌ها هم هیچ مسئله نگران کننده‌ای در عمل نداریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار