ایجاد ۴ هزار نیروی منتظره در وزارت داخله برای پشتیبانی از نیرو‌های امنیتی در افغانستان

سخنگوی واحد نیرو‌های امنیتی و دفاعی کشور می‌گوید که چهار هزار نیروی منتظره در وزارت امور داخله برای پشتیبانی از نیرو‌های امنیتی ایجاد می‌گردد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری جمهور؛ جنرال اجمل شینواری، سخنگوی واحد نیرو‌های امنیتی افغلانستان دیروز سه‌شنبه (۸ سرطان) در یک نشست مشترک خبری با آرین سخنگوی وزارت امور داخله و روح‌الله احمدزی سخنگوی وزارت دفاع ملی وضعیت امنیتی در نقاط مختلف کشور را با مردم و رسانه‌ها شریک ساخت.

آقای شینواری در این نشست همچنان در مورد پاکسازی چندین ولسوالی ولایت‌های مختلف کشور از وجود تروریستان طالب سخن گفته افزود که عملیات نیرو‌های امنیتی و دفاعی با قوت تمام برضد گروه شورشی طالبان ادامه دارد و این نیروها، در آینده نزدیک ساحات تحت تصرف گروه طالبان را بازپس گرفته و ساحه را به این گروه تنگ‌تر خواهند ساخت.

اجمل شینواری بیان داشت که نیرو‌های امنیتی و دفاعی عملیات‌های شانرا را در هماهنگی کامل راه اندازی می‌نمایند و نیز کوشش نموده اند تا در جریان عملیات‌های ضد تروریستی، برای کودکان، زنان و سایر افراد ملکی در ساحه جنگ آسیبی نرسیده و نیز تأسیسات عام‌المنفعه تخریب نشوند از اینرو این عملیات‌ها اندکی وقت گیر می‌باشد.

آقای شینواری در حالیکه از بسیج و حمایت مردمی از نیرو‌های امنیتی و دفاعی ابراز سپاس و قدردانی نمود افزود که بزودی به هدف نظم بخشیدن به حرکت‌های خود جوش مردمی علیه طالبان، اقداماتی همچون مدغم سازی این نیرو‌ها در چوکات اردوی محلی روی دست گرفته خواهد شد.

جنرال اجمل شینواری از سوی هم یادآور شد که چهار هزار نیروی منتظره با سوق و اداره جنرالان متقاعد و با تجربه بزودی در وزارت امور داخله ایجاد خواهد شد که مأموریت شان پاسخگویی سریع به اقدامات دشمنان مردم افغانستان می‌باشد.

این در حالی است که همزمان با افزایش حملات طالبان؛ هزاران تن از شهروندان کشور در ولایت‌های مختلف در حمایت از نیرو‌های امنیتی سلاح برداشته و حمایت شان را از نیرو‌های امنیتی و دفاعی اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار