نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

شورای شهر انسجام و وحدت را جدی بگیرد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار منتخبان جدید شورای شهر قزوین، انسجام و وحدت را یکی از ضروریات شورای شهر دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان گفت: انسجام و وحدت، قدرت اعضای شورای شهر را تساعدی بالا می‌برد و لازمه رسیدن به وحدت و انسجام، پرهیز از منازعات درونی است.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: امنیت آن است که هر کسی در فضای مجازی بتواند حرف حق بزند و عدالت خواهی کند و این یکی از رسالت‌های شورا باشد که زمینه حضور و فعالیت عدالت خواهان را فراهم و از آن‌ها برای این کار ارزشمند دعوت کنند.

وی افزود: باید آسایش، رفاه، آرامش و امنیت مردم دغدغه اصلی شورای شهر باشد و اعضا این مسئولیت را حق الناس بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در گذشته یکی از مشکلات شورای شهر‌ها ورود افراد غیر متخصص و سفارش شده به مجموعه‌های شهری بوده است و اعضای شورا باید هنرشان این باشد که این مشکل را حل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه هیچ کسی نباید با نیت به دست آوردن منفعت شخصی وارد شورای شهر شود، گفت: اگر جلسات به نفع مردم نباشد، وجودش ارزشی ندارد و خروجی جلسات باید عدالت را تقویت کند و تامین کننده سفره مردم باشد و اگر آورده‌ای برای مردم نداشته باشد، برگزاری آن ارزش و فایده‌ای ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه اگر پای مردم به میدان بیاید، کار‌ها پیش می‌رود، افزود: اگر شورا احساس کرد باید از مردم استفاده کند، موفق خواهد بود چرا که فریاد دغدغه مندی‌های فساد ستیزانه از مردم بلند می‌شود و اگر این همراهی تحقق یابد، شورای قوی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: اگر با خدا معامله کنید و سیره سردار سلیمانی را در پیش بگیرید، سربلند زندگی خواهید کرد و همیشه در دل مردم ماندگار می‌شوید و امروز در جامعه ما نیاز به جوانمردانی، چون سلیمانی داریم و در هر موقعیتی باید در پی اجرای عدالت باشیم تا همیشه در راستای جوانمردی قرار بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.