برگزاری یادواره شهدای استان مرکزی حاضر در فاجعه هفتم تیر

سیزدهمین یادواره شهدای استان مرکزی که در فاجعه هفتم تیر آسمانی شدند در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سیزدهمین یادواره  شهدای استان مرکزی  که در   فاجعه تروریستی هفتم تیر آسمانی شدند و یکصد شهید منطقه سنجان همزمان با هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی در منطقه سنجان  برگزار شد.

در فاجعه تروریستی هفتم تیر شهیدان حجت‌الاسلام علی هاشمی سنجانی، حجت‌الاسلام محمد حسین صادقی، محمود بالاگر، حجت الاسلام غلامرضا دانش آشتیانی و علی اصغر آقازمانی از استان مرکزی تیر به مقام شهادت نایل آمدند.

در این فاجعه تروریستی علاوه بر شهید آیت‌الله بهشتی رئیس دیوان عالی کشور، ۷۲ نفر دیگر از جمله ۴ وزیر، چند معاون وزیر، ۲۷ نماینده مجلس و جمعی از اعضای حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری برگزار و در پایان مراسم با حضور جمعی از مسئولین از سردار شهید مدافع حرم سعید مجیدی تجلیل شد.

شهید مدافع حرم سردار سعید مجیدی از شاگردان ممتاز حجت الاسلام ماندگاری بوده و حجت الاسلام ماندگاری در این مراسم خاطراتی از رشادت‌ها و معنویت شهید مجیدی بیان کرد.

پاسدار شهید سردار «سعید مجیدی» پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش آفرینی در جبهه مقاومت به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.