رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

انتخابات ۲۸ خرداد پیروزی اسلام در برابر جبهه کفر بود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: انتخابات ۲۸ خرداد پیروزی اسلام در برابر جبهه کفر و هم‌تراز با فتح خرمشهر و حماسه ۹ دی بود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی,رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در جمع کارکنان انتظامی استان همدان گفت: همه جبهه کفر و بدخواهان نسبت به امام راحل و اسلام از داخل و خارج دست به دست هم دادند تا مردم پای صندوق رای حاضر نشوند و مردم به جمهوری اسلامی ایران نه بگویند، امابا بصیرت مردم تلاش‌های آنان بی نتیجه ماند.

او اضافه کرد: همه می‌گفتند انتخابات ۲۸ خرداد امنیتی‌ترین انتخابات تاریخ انقلاب خواهد بود، اما با حضور مقتدرانه ناجا، امن‌ترین و سالم‌ترین انتخابات برگزار شد به گونه‌ای که هیچ مساله امنیتی در روز انتخابات نداشتیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: دشمن درصدد جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق رای بود، اما بُعد انقلابی و وظیفه اسلامی ناجا نقطه عطفی در تاریخ این نیرو شد و همه خانواده بزرگ ناجا در پای صندوق رای حضور یافتند.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه ناجا ظرفیت بزرگ خود را در انتخابات نشان داد افزود: این نیرو در صورت جوشش می‌تواند نقش تعیین کننده در معادلات سیاسی نیز داشته باشد چرا که به علت ارتباط بیشتر با مردم قدرت بسیج کردن آنان را دارد.

در این مراسم از خانواده سه شهید سرافراز انتظامی استان همدان تجلیل شد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.