فرماندار ویژه آبادان:

بازشماری آراء انتخابات شورای شهر آبادان ادامه دارد

سید زین العابدین موسوی گفت: بازشماری آراء انتخابات شورای شهر آبادان با دقت بیشتری در حال انجام است.

سید زین العابدین موسوی،فرماندار ویژه آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: پس از اعلام لیست ششمین دوره شورای شهر منتخب ، تعدادی از نامزدها با استفاده از حق قانونی خود شکایت خود را نسبت به نتیجه اعلام شده ثبت کردند.

او افزود: به منظور کسب رضایتمندی تمامی داوطلبین و شهروندان و اعلام نتیجه بر اساس آراء مردمی در حال بازشماری آراء تعدادی از صندوق ها به صورت تصادفی هستیم.

موسوی با بیان اینکه خروج و یا ورود شخصی از لیست قبلی شورای شهر آبادان تنها بر اساس شمارش آراء شهروندان است، ادامه داد: از آنجایی که باید پاسخ اعتراض کنندگان با دقت و صبوری داده شود تحت تاثیر فضای مجازی و یا اجبار برای معرفی شخص خاصی در لیست شورای شهر شهرستان آبادان قرار نخواهیم گرفت و با دقت پنج صندوق باقی مانده را نیز بازشماری خواهیم کرد و در نهایت نتیجه اعلام می شود.

او در پایان گفت: احتمال آنکه شخصی از بالای لیست حذف شود به دور از انتظار اما بعید نیست ولی پیش بینی می شود که تنها آراء افراد در بالای لیست جا به جا شود و همچنان احتمال خروج فردی از پایین لیست شورای شهر منتخب وجود دارد و باید منتظر نتیجه بازشماری ها ماند.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.