کنترل شدید مرز‌ها برای جلوگیری از انتشار کرونا دلتا در خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: کنترل شدید مرز‌ها با هدف شناسایی افراد مبتلا به کرونا و جلوگیری از انتشار سویه دلتا در خوزستان انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: کنترل شدید مرز‌های زمینی و دریایی با هدف شناسایی افراد مبتلا به کرونا و جلوگیری از انتشار سویه دلتا کرونا در خوزستان انجام می‌شود و از ۲۹۸ سرنشین و خدمه کشتی‌های ورودی به بندرگاه‌های استان تست PCR گرفته شده است که تست ۲۴ نفر از این تعداد مثبت بوده است. 

او با بیان اینکه این افراد تبعه کشور‌های هند و پاکستان بودند که اگر تلاش همکاران بهداشتی ما نبود وارد کشور می‌شدند، افزود: حتی اگر تست یک سرنشین کشتی  مثبت شود تمام آنها قرنطینه می‌شوند و اکنون ۶ کشتی در بندرگاه‌های خوزستان ایزوله هستند.

ابول نژادیان تصریح کرد: هیچ خدمه‌ای حق خروج از بندرگاه را ندارد و همکاران ما نیز به صورت مستمر در حال انجام تست از این افراد هستند، تا از ورود افراد مبتلا به کرونای هندی به استان جلوگیری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: آزمایشگاه‌های تست کرونا در مرز‌های زمینی مستقر هستند و کنترل به شدت در حال انجام است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار