رحمانی:

۱۰۵ هزار تن نهاده از سوی پشتیبانی امور دام در فارس توزیع شد

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس گفت: این شرکت از ابتدای امسال ۱۰۵ هزار تن انواع نهاده بین واحدهای دامی استان توزیع کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رهام رحمانی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان فارس در حاشیه بازدید از روند خرید دام خشکسالی عشایر از کشتارگاه گلچهره شیراز، گفت: در سه ماهه امسال حدود ۱۰۵ هزار تن نهاده‌های دامی شامل ۵۶ هزار تن ذرت، ۲۷ هزارتن سویا و ۲۲ هزار تن جو توسط این اداره کل بین تولیدکنندگان دام و طیور استان توزیع شده است.

او افزود: این میزان توزیع امسال، نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۸۶ درصدی و به نسبت مشابه سال ۱۳۹۸، رشدی بیش از ۳۰۰ درصد را داشته است.

رحمانی از پیگیری و برنامه ریزی این شرکت و معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان برای توزیع مناسب نهاده‌های دامی در راستای پشتیبانی و حمایت از تولید یاد کرد و افزود: با پیگیری‌های بعمل آمده و در جهت جبران خشکسالی و تامین علوفه دامداران، حدود ۲۰ هزار تن سهمیه جو به دام‌های سبک و سنگین استان اختصاص داده شده که با هماهنگی معاونت بهبود تولیدات دامی استان در حال توزیع است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.