تحلیل عجیب شبکه فرانس ۲۴/ فرانسه رکورد دار پایین‌ترین آمار انتخابات در جهان

درپی برگزاری انتخابات ایران، کارشناس شبکه فرانس ۲۴، در تحلیلی عجیب انتخابات فرانسه را رکورددار پایین‌ترین آمار مشارکت مردمی در جهان دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جدای از پوشش خبری و تحلیلی رسانه‌های  داخلی، بسیاری از شبکه‌های خارجی زبان نیز به تحلیل و پوشش حداکثری از این رویداد بزرگ سیاسی ایران پرداختند. تحلیل و اخباری که گاهی به عمد برخلاف اتفاقات رخ داده در ایران بود و گاهی هم روی صحبتشان سمت تحریم انتخابات از سوی مردم کشور بود. 

انتخابات ریاست جمهوری ایران، با حضور ۴۸ درصدی مردم برگزار شد، آماری که شبکه‌های خارجی بلافاصله آن را تحریم انتخابات اعلام کردند و این درصورتی است که تا امروز فرانسه رکورددار کمترین آمار مشارکت مردم در انتخابات است. این موضوع را مجری کارشناس شبکه فرانس  ۲۴ نیز بیان کرده است. 

او در ویدئویی که اخیرا با عنوان «تحلیل زیبای شبکه فرانس ۲۴» در فضای مجازی منتشر شده است، می‌گوید: «دلیل مشارکت ۴۸ درصدی در ایران تحریم انتخابات است، ولی دلیل مشارکت ۲۸ درصدی مردم فرانسه شروع تابستان، مهمانی‌های شبانه و شام است.»

در ادامه مشروح صحبت‌های این مجری کارشناس را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار