امام جمعه ارومیه؛

قضات در مختومه کردن پرونده‌ها دقت بیشتری داشته باشند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: قضات باید توجه کنند تا خدای نکرده حقوق مردم پایمال نشود و در مختومه کردن پرونده‌ها دقت بیشتری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: روش و منش امیرالمومنین (ع) باید در قوه قضائیه جاری و ساری باشد در غیر این صورت قوه قضائیه نمی‌تواند به وظیفه‌های خود عمل کند، زیرا مبارزه با فساد و دفاع از حقوق ملت کار آسان و راحتی نیست.

وی ادامه داد: مسئله قضاوت از اهمیت بالایی برخودار است، قضات نیز باید توجه مضاعفی به فعالیت‌های خود داشته باشند چرا که وظیفه خطیری دارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تقدیر از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، ادامه داد: حضور مردم در صندوق‌های رای، برنامه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را با خاک یکسان کرد.

قریشی با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده اظهار داشت: باید از مقام خبرنگاری تشکر کنیم از زمان انقلاب خبرنگاران زیادی داشتیم که شجاعت‌ها و شهامت‌های رزمندگان اسلام را به جهان نشان دادند و حتی در میادین جنگ و حماسه برای انعکاس اخبار حضور داشتند.

وی ادامه داد: تمامی مسئولین استان نسبت به حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران پیام تسلیت دادند، حال اگر این اتوبوس حامل کارگران بود مقامات استانی پیام تسلیت و پیام همدردی صادر می‌کردند!.

وی تاکید کرد: مقامات استانی نباید ما بین اقشار جامعه تبعیض قائل بشوند و در انجام کار‌ها باید عدالت را در اولویت خود قرار بدهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.