صفایی بوشهری:

رئیس جمهور منتخب برای حل مشکلات تلاشی کارآمد داشته باشد

امام جمعه بوشهر از رئیس جمهور منتخب خواست برای حل مشکلات با برنامه‌ریزی دانش بنیان و مدیریت جهادی، تلاشی کارآمد داشته باشد و به استان ولایتمدار بوشهر به طور ویژه توجه کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود، با اشاره به آیات قرآن و احادیثی از پیامبر اکرم(ص) یکی از آموزه‌های سبک زندگی اسلامی را در تمامی ابعاد زندگی شخصی، خانوادگی، اجتماعی، اداری، سیاسی و اقتصادی «صداقت» عنوان کرد.

او سپس با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد افزود: حماسه انتخابات برگ زرین دیگری بر کتاب تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران افزود و مردم عزیز ایران با تمام توطئه‌های جهان استکبار و وضعیت کرونایی کشور و گله‌مندی‌ها و کارشکنی‌ها، در انتخابات حضوری نمایان پیدا کردند و از انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌های آن با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب حمایت کردند.

امام جمعه بوشهر با تشکر از حضور پرمعنا و حماسی مردم در انتخابات تاکید کرد: از رئیس جمهور منتخب تقاضا دارم برای حل مشکلات اقتصادی، توجه به شایسته‌سالاری، مبارزه با فقر، فساد و تبعیض، عدالت خواهی، اشتغال، توسعه و پیشرفت ایران با برنامه‌ریزی دانش بنیان و مدیریت جهادی، تلاشی کارآمد داشته باشد و به استان ولایتمدار بوشهر به طور ویژه توجه کند.

صفایی بوشهری همچنین با تبریک به همه منتخبان شورا‌های شهر و روستای استان بوشهر، برای آنان از خداوند، توفیق هرچه بیشتر خدمت به مردم را خواستار شد.


بیشتر بخوانید


او با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و پاسداشت یاد شهدای قوه قضائیه به ویژه شهیدان بهشتی و قدوسی، ابراز امیدواری کرد که این قوه مهم که یکی از ارکان اساسی نظام مقدس اسلامی است در عرصه عدالت خواهی و مبارزه با فساد و پیشگیری از جرائم موفق باشد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به پنجم تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و گرامیداشت یاد شهدای مبارزه با سوداگران مواد مخدر، یکی از عوامل بحران زندگی فردی و اجتماعی جامعه امروز جهان و ایران، را مسأله «اعتیاد» دانست و ادامه داد: مبارزه قاطع و بنیادین با این پدیده شوم و عوامل تولید و توزیع آن یک ضرورت ملی و بین المللی است و  بی تردید تربیت صحیح نوجوانان و جوانان، توجه خانواده‌ها به فرزندان و برطرف شدن مشکلات اجتماعی و اقتصادی از دیگر عناصر پیشگیری از این بلای خانمانسوز است.

صفایی بوشهری در بخش دیگری از پیام آدینه خود، محیط بانان را پاسداران حریم سلامت محیط زیست جغرافیای ایران خواند و با قدردانی از زحمات این افراد، از مسئولان خواست به مهیا سازی امکانات محیط‌بانی و تامین حقوق و مزایای محیط‌بانان بیشتر توجه کنند.

او همچنین تاکید کرد: مسئولان بهداشت و درمان استان بوشهر در زمینه درباره مدیریت وضعیت کرونایی استان و برطرف کردن وضعیت نگران کننده آن در استان اقدام ویژه و فوری کنند و مردم نیز با رعایت کارآمد دستورالعمل‌های بهداشتی مانع بیماری خود و محیط اجتماعی خویش شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر  از مسئولان وزارت نفت درخواست دارم پیرامون وضعیت حقوقی و حق مشاغل تلاش گران عرصه نفت و گاز اقدامات مناسب و درخور داشته باشند و با توجه به کار سخت آنان مزایای مناسب در نظر بگیرند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.