خنثی شدن تهدیدات دشمن با حضور در انتخابات ۱۴۰۰

امام جمعه سمنان گفت: پیروزی بزرگ ملت ایران در انتخابات ۱۴۰۰ یک پاسخ محکم به تخریب‌ها و تهدیدات دشمنان ایران اسلامی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نماینده ولی فقیه در استان در نماز جمعه امروز سمنان با تبریک حماسه سازی مردم ایران در انتخابات ۲۸ خرداد تصریح کرد: در دوران پس از انتخابات همه باید به رئیس جمهور منتخب برای تحقق وعده هایش کمک کنند.

آیت الله سید محمد شاهچراغی ایجاد وحدت و همدلی برای خدمتگزاری به مردم و رفع معضلات مهمهی نظیر بیکاری، گرانی، مشکلات معیشتی و اقتصادی و فساد را خواستار شد و تاکید کرد: مخالف خوانی‌های بعد انتخابات در محافل سیاسی داخلی جایگاهی ندارد و عموم فعالان عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی باید برای همراهی با دولت جدید وارد صحنه شوند.

امام جمعه سمنان با بزرگداشت یاد و خاطره آیت الله شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه عدالت و مقابله با فساد را خواسته اصلی مردم از قضات عادل و مجموعه دستگاه قضایی در استان برشمرد.

خطیب نماز جمعه سمنان به هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: مقابله با پدیده شوم اعتیاد علاوه بر اقتدار دستگاه‌های مسئول و نیرو‌های انتظامی و مسلح به اهتمام مردم و خانواده‌ها در پیشگیری از بروز ان در بین فرزندان و وابستگان نیاز دارد.

آیت الله شاهچراغی به وقوع خشکسالی و کاهش منابع آبی و به مخاطره افتادن تولید برق و آب در کشور اشاره کرد و اصل صرفه جویی و جلوگیری از اسراف این دو نیاز روزانه را یک وظیفه مهم عمومی در تابستان پیش رو عنوان کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان همچنین سالروز واقعه ترور حضرت آیت الله خامنه‌ای را یادآور شد و خاطرنشان کرد: به رغم توطئه مخالفان و منافقان کور دل مشیت و خواست خدا بر آن بود که جان رهبر معظم انقلاب اسلامی بعنوان یک ذخیره الهی برای ایران و انقلاب حفظ شود.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار