امام جمعه کرمان:

دستاورد عظیم ایران در تحریم ها ساخت واکسن کرونا بود

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: یکی از دستاورد‌های عظیم ما در تحریم ها حرکت مجاهدانه و شجاعانه دانشمندان در ساختن واکسن کرونا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز با اشاره به اینکه باید در کار‌ها و نظام آفرینش عمل خالص را سر لوحه کار قرار دهیم گفت: عمل خالص باید در اولویت رفتار ما باشد و عملی نیست که منتظر تحسین دیگران یا لوح تقدیر مدیران باشیم بله تحسین و رضای خداوند را باید به دنبال داشته باشد.

او گفت: یکی از دستاورد‌های عظیم ما در این شرایط تحریم حرکت مجاهدانه و شجاعانه دانشمندان در ساختن واکسن کرونا است که به همگان تبریک می گویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با تسلیت شهادت شهید بهشتی و یارانش ،هفته قوه قضاییه را تبریک گفت و برای کسانی که برای ایجاد عدل و عدالت تلاش  و دستورات خدا را اجرا می‌کنند و با فساد و تمامیت خواهی مقابله می‌کنند طلب سلامتی کرد.

او ادامه داد: تولید فساد قبل از ورود به قوه قضاییه است و باید ریشه فساد قبل از ورود خشک شود و همه باید دست به دست هم دهیم به ویژه دولت مردان که فساد را ریشه کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد گفت: اولین پیروز این انتخابات مردم هستند و در هر دو انتخابات آزمون خوبی را در تاریخ ثبت کردند و از دست اندرکاران انتخابات نیرو‌های مسلح و سربازان گمنام و ... که فضای امنی را برای برگزاری انتخابات رقم زدندتقدیر می‌کنیم.

او از مطبوعات ،صدا و سیما و کسانی که بستر حضور مردم را فراهم کردند از ستاد‌ها و نامزد‌ها و همه کسانی که به حرف رهبر لبیک گفتند تشکر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی جمهوریت و حضور مردم را رکن نظام دانست و افزود: از این حضور تشکر می کنم ،این انتخابات با همه انتخابات قبلی‌ها متفاوت بود و عوامل متفاوتی برای حضور کم مردم دخیل شده بودند ،ویروس کرونا و بیشتر از همه آتش پر حجم دشمن را در این مسیر متأثر بود و دشمن از طرق مختلف در این راه تلاش کرد.

امام جمعه کرمان  با انتقاد از برخی افراد در داخل کشور گفت: این افراد که خود در مقطعی با نظر مردم و رای مردم در صحنه بودند با عدم حضور خود و حرف‌های خود با دشمن همراهی کردند باعث شدند جمعیتی از کشور در انتخابات شرکت نکنند.

او ادامه داد: مردم در عین گله مندی از وضعیت موجود و وضعیت اقتصادی حضور حداکثری را رقم زدند و مقابل همه توطئه‌ها ایستادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: خدا از کسانی که با حرف‌های خود مقابل دستاورد‌های نظام ایستادند نمی‌گذرد مجموعه این عوامل باعث شده بود دشمن روی کم رنگ کردن انتخابات حساب کند که مردم با حضور بصیرانه تمام نقشه‌های آن‌ها را نقش برآب کردند.

او با تبریک به رییس جمهور منتخب گفت :حجت‌الاسلام رییسی مردی مخلص، سید پاک دوران‌های مختلف و خدمت گزار است که برای رفع مشکلات پای به میدان گذاشته است ،جریان‌های مختلف بگذارند رییس جمهور منتخب به دور از حاشیه و با تامل یارانش را انتخاب کند تا با تشکیل جریانی مثبت از این پیچ‌های سخت عبور کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی ادامه داد: انسان‌های عالم، جوان ،استکبار ستیز، ولایت مدار از جنس شهید عزیز سلیمانی که افتخار جبهه مقاومت است باید کار کنند و در دولت قرار گیرند تا دولتی قدرتمند قوی به دور از حاشیه و با رویکرد استفاده از ظرفیت‌های کشور تشکیل شود و دولتی حزب الهی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شود و بتواند کشور را به پیش برد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار