اقدام عجیب گوینده حین پخش زنده خبر!

گوینده خبر مشغول اجرای برنامه زنده خبری بود که ناگهان دست به اقدامی عجیب زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام عجیب گوینده خبر یکی از کانال‌های تلویزیونی زامبیا حین برنامه خبری زنده به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. «کابیندا کالیمینا»، گوینده خبر کانال تلویزیونی KBN TV بعدازظهر روز شنبه در حال اجرای برنامه خبری زنده بود که ناگهان برنامه را متوقف و اعلام کرد که حقوق او و همکارانش توسط مدیران این کانال تلویزیونی پرداخت نشده است.

در حالی که آقای کالیمینا برنامه را تا اواسط وقت آن به صورت عادی اجرا کرده بود ناگهان هنگام خواندن سرخط خبر‌ها گفت: «جدای از اخبار، خانم‌ها و آقایان، ما انسان هستیم و باید حقوق بگیریم. متاسفانه در تلویزیون KBN به ما حقوقی پرداخت نشده است... به شارون و بقیه از جمله شخص من حقوق پرداخت نشده است. حقوق ما باید پرداخت شود.»

پس از این اتفاق، تصویر و صدای این گوینده خبر از روی آنتن زنده قطع شد. او سپس با انتشار این ویدئو در صفحه فیسبوک خود نوشت: «بله، من این کار را در پخش زنده انجام دادم، اینکه بیشتر خبرنگاران از صحبت در این باره می‌ترسند، بدین معنا نیست که نباید در این باره حرف زد.»

مدیران این کانال تلویزیونی در واکنش به اقدام این گوینده خبر اعلام کردند که وی به دلیل مصرف مشروبات الکلی از حالت عادی خارج بوده و رفتار وی را نفرت انگیز و مطرود دانستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۶ تير ۱۴۰۰
خب راستش رو گفت دیگه . ببین بیچاره چند ماه حقوقش رو ندادند و اذیت شده که اینطور در برنامه زنده از حقوق گرفتن دفاع میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۶ تير ۱۴۰۰
دمش گرم که حرفشو زد و نترسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۶ تير ۱۴۰۰
کسی که حال روحی خوبی نداشته چراخبرخونده.
Iran (Islamic Republic of)
ک.ن
۰۹:۵۴ ۰۶ تير ۱۴۰۰
حداقل گذاشن حرفش رو تا آخر بزنه.... حتی توی زامبیا هم آزادی بیان وجود داره....!!!1
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۶ تير ۱۴۰۰
امثال تو یک چیزی شنیدن.خوتو جمع کن.اگه آزادی بیان نداشتی اینحا بلبل نمیشدی
Iran (Islamic Republic of)
...
۲۱:۱۰ ۰۶ تير ۱۴۰۰
آزادی بیان!!!! حالا مثلا می خوای چی بگی؟عده ای 8سال به توهم همین ازادی موهوم و درک نادرست از آن جو گیر شدند و سرنوشت کل جامعه را سپردند به بی تدبیری مطلق.