تلاش نیویورک برای تامین زیر ساخت‌های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی

شهر نیویورک اولین شارژر‌های وسایل نقلیه برقی خود را در ماه اکتبر دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، گفته می‌شود که شهر نیویورک با انگیزه اهداف زیست محیطی، با راه اندازی اولین ایستگاه‌های شارژ کنار جاده‌ای خود تا ماه اکتبر، به دنبال رفع کمبود زیرساخت شارژ وسایل نقلیه الکتریکی است. طبق گزارش وال استریت ژورنال (WSJ)، وزارت حمل و نقل آمریکا (DOT) ۱۰۰ پورت شارژ سطح ۲ برای استفاده عمومی و ۲۰ پورت برای ناوگان شهری نصب خواهد کرد. گفته می‌شود هزینه آن‌ها روزانه ۲.۵ دلار و شبانه ۱ دلار خواهد بود.

این ۱۲۰ پورت اضافی تقریباً ۸ درصد افزایش در تعداد شارژر‌های موجود در سطح شهر نیویورک را نشان می‌دهد. این موارد شامل ۱۴۰۰ پورت شارژ سطح ۲ و ۱۱۷ پورت شارژ سریع است که در مدت ۳۰ دقیقه تا یک ساعت ۸۰ درصد شارژ را تامین می‌کند. به گفته WSJ، مشکل این است که بیشتر پورت‌ها در داخل گاراژ‌ها و پارکینگ‌ها قرار دارند.

تلاش نیویورک برای تامین زیر ساخت‌های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی

هدف گذاری نیویورک برای تبدیل به شهری بدون کربن

به طور گسترده‌تر، شارژر کافی برای تأمین تقاضای فزاینده وجود ندارد. DOT به وال استریت ژورنال گفت که ۱۵۰۰۰ وسیله نقلیه الکتریکی (EV) در شهر نیویورک ثبت شده که فقط در سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است. نیویورک در نظر دارد ۲۰ درصد از ثبت نام خودرو‌های جدید تا سال ۲۰۲۵ را EV‌ها تشکیل دهند. البته، یافتن شارژر آسان‌تر ، باعث افزایش جذب خودرو‌های برقی بیشتر خواهد شد ، که به نوبه خود هدف این شهر رسیدن به خنثی سازی کربن تا سال ۲۰۵۰ است.

در مناسب بودن استفاده از خودرو‌های برقی همین بس که هیچ بنزینی نمی‌سوزانند و در نتیجه دی اکسید کربن تولید نمی‌شود. در واقع اغلب اوقات خودرو‌های برقی ، خودرو‌های بدون انتشار گاز‌های مضر توصیف می‌شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.