انتقام غیرمنتظره متهم انگلیسی از مامور + فیلم

مردی که برای اقدامی تلافی جویانه دست به دزدی زده بود، توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سان؛ آتور مک گی ۵۵ ساله انگلیسی، به اتهام سوءقصد و تعرض به یک افسر وظیفه، در دادگاه هوو کراون در حال محاکمه است. در دادگاه عنوان شد که مک گی سعی کرد مامور را با ماشین له کند. ویدئوی این حادثه ۲۴ آگوست سال گذشته در فیسبوک منتشر شد.


بیشتر بخوانید


استیون اسمیت، مامور وظیفه که حدود ساعت ۱۲.۱۵ بعد از ظهر با لباس فرم از محل کار به خانه می‌رفت مورد سوءقصد و ضرب و شتم از طرف دونفر از هم محله‌ای هایش قرار گرفت. یکی از این دو نفر مک گی بود که برای اینکه اسمیت نتواند او را بگیرد سوار ون می‌شود و با آن به خودروی دیگر می‌کوبد. مردم منطقه از شدت صدای برخورد دو خودرو و شکسته شدن شیشه‌ها وحشت زده شدند.

یکی از مقامات دادگاه گفت: "مک گی به کشتن اسمیت به او حمله کرد و می‌خواست او را با ماشین له کند." مقامات از مک گی پرسیدند آیا از این کار پشیمان هستی، اما او جوابی نداد. مک گی در دادگاه گفت که اسمیت فردی موذی است و مردم را تعقیب می‌کند، او جاسوس منطقه است و همیشه به دنبال به دام انداختن دیگران است.

فردی که اقدام به قتل ماموری را داشت توسط پلیس دستگیر شد

در ادامه این ماجرا، درگیری‌ها بین مک گی و اسمیت در جاده و پیاده رو ادامه داشت. اسمیت روی زمین افتاد و متهم دوباره به او نزدیک شد تا او را مورد ضرب و شتم قرار بدهد. پس از مدتی با حضور مردم مک گی فرار کرد و اسمیت با فرض پایان یافتن دعوا به سمت ماشین خود میرفت که از پشت سر صدای وحشتناکی شنید. او به عقب برگشت و دید که مک گی به خودرویش در حالی که سرعت زیادی دارد به سوی او می‌آید.

اسمیت بلافاصله احساس کرد که پشتش به کاپوت ماشین برخورد کرده و سرش به شیشه جلو خورد و سپس روی پرچین‌ها پرت شد. او قادر به صحبت و حرکت نبود. در این هنگام مک گی به او حمله ور شد و مشتی را به صورت او کوبید و فرار کرد.

فردی که اقدام به قتل ماموری را داشت توسط پلیس دستگیر شد

اسمیت پس از مدتی توانست با همسرش تماس بگیرد و به او بگوید که به کمکش بیاید. آرتور مک گی اتهامات وارد شده از سمت پلیس مبنی بر سوءقصد و اقدام به قتل را انکار کرده و نمی‌پذیرد، دادگاه همچنان برای پیگیری این پرونده ادامه داد.

در ادامه ویدئوی این درگیری را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۶ تير ۱۴۰۰
پلیس واقعا از لحاظ جسمانی اماده و عکس العملش فوق العاده بود