ماجرای گریه‌های کارگردان «محمد رسول الله» در خانه امام خمینی(ره) + فیلم

خاطره‌ای از حضور کارگردان "محمد رسول الله" در منزل امام خمینی و ابراز احساسات وی به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را می‌خوانید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مجتهدی مستندساز، کارگردان و تصویربردار باسابقه کشور عصر یکم تیرماه به دلیل بیماری سرطان درگذشت.

او سابقه همکاری با مصطفی عقاد در فیلم سینمایی «محمد رسول الله» را در کارنامه خود دارد که با استقبال بسیار خوبی از سوی مسلمانان و به ویژه ایرانیان روبه‌رو شد.


بیشتر بخوانید: 

سازنده مستند «ایران» درگذشت


مجتهدی در یکی از گفتگو‌های تلویزیونی خود خاطره‌ای از دیدار مصطفی عقاد با امام خمینی را برای بهروز افخمی تعریف کرده بود:

به خاطر دارم که به منزل امام رفته بودیم؛ ناگهان دیدم که سرش را روی دیوار گذاشته و گریه می‌کند. پرسیدم چرا گریه می‌کنی؟ پاسخ داد: «نگاه کن! آدمی که دنیا را تکان داده است، این خانه اش است و این هم دمپایی اوست.» به نظرم او به خوبی می‌فهمید.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۰۱:۲۵ ۰۳ تير ۱۴۰۰
اتفاقاً امام بخاطر همان ویژگیها توانست دنیا را تکان دهد چون ثابت کرد که فقط به رسالت شرعی و انسانی خود فکر می کند و ذره ای دلبستگی به دنیا ندارد و جز به سعادت مردم و جلب رضای خدا هیچ انگیزه ای ندارد و مردم هم او را به این ویژگیها باور داشتند ، باید دوستان و دشمنان او از خودشان بپرسند که چرا ملتی که با یک اشارۀ امام مثل دریا به خروش در می آمدند ، چهل و دو سال است برای هزاران شبکه تلوزیونی و ماهواره و اینترنت وووو با هزاران میلیارد دلار هزینه تره هم خرد نمی کنند . چون خوب می دانستند و می دانند که امام شخصیتی بود صادق و به معنی واقعی دوستدار و خیرخواه مردم و آگاه به مصالح ملت و در مقابل تمام دشمنان او قومی هستند دزد و دروغگو ، فریبکار ، مزور و نوکر بیگانه ولذا همیشه دست رد به سینۀ آنها زده اند و بعد از این هم خواهند زد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۰۳ تير ۱۴۰۰
خدا رخمت کنه هر دوشونو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۲ تير ۱۴۰۰
خدارحمتش کنه.کار اسرائیل بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۲ تير ۱۴۰۰
درود بر خمینی کبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۲ تير ۱۴۰۰
حیف که مصطفی عقاد نماند تا دوباره با شاهکارهایش دنیا را تکان دهد من به شخصه هر موقع فیلم محمد رسول الله او را میبینم از اولش ت انتهایش برام تازگی دارد همه دیالگهاشو از حفظم باور کنید یک حس عجیب برام بوجود میاد انگار هنوز پیامبر عزیز ما زنده است خدا رحمت کند مصطفی عقاد عزیز را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۲ تير ۱۴۰۰
خدا هر دوشونو رحمت کنه.
آخرین اخبار