سعیدی در صحن علنی:

اخبار نگران کننده‌ای از انتخابات شوراها می‌رسد/ برخی که رای را با پول می خرند، وجدان را ارزان می‌فروشند

نماینده چابهار در مجلس گفت: در برخی حوزه‌های انتخابیه درباره انتخابات شورا‌ها اخبار نگران کننده‌ای می‌رسد. برخی که رای را با پول می‌خرند، وجدان را ارزان می‌فروشند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، معین الدین سعیدی نماینده چابهار در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: در برخی حوزه های انتخابیه درباره انتخابات شوراها اخبار نگران کننده ای می رسد. برخی که رای را با پول می خرند، وجدان را ارزان می‌فروشند.

وی تاکید کرد: نهادهای امنیتی و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها ورود کند.

سعیدی تصریح کرد: فاجعه درمان با مو جدید بیمار کرونا در استان سیستان و بلوچستان ایجاد شده است. وزیر بهداشت ببیند در بیمارستان‌های جنوب سیستان و بلوچستان چه می گذرد.

نماینده چابهار با بیان اینکه در یک استان ۶ بیمارستان تامین اجتماعی وجود دارد، اما در سیستان و بلوچستان چنین نیست، اظهار کرد: رویکرد عدالت محور در این زمینه وجود ندارد.

این نماینده همچنین درباره مسائل حوزه ورزش حوزه انتخابی خود به وزیر ورزش تذکر داد.

سعیدی گفت: گرما و برقی در سیستان و بلوچستان امان مردم را بریده است. افت ولتاژ باعث شده وسایل سرمایشی که هیج، حتی یک پنکه کار نکند.

نماینده چابهار همچنین از به کارگیری نیروهای بومی بدون موازین در استان خود انتقاد کرد و از دولت خواستار ارتقای سطوح تقسیمات کشوری چند شهر و منطقه حوزه انتخابیه خود شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Russian Federation
ناشناس
۱۷:۴۴ ۰۳ تير ۱۴۰۰
رای رو میخرند تا بتونند به موقعیتی برای چاپیدن برسند
Russian Federation
ناشناس
۱۷:۴۳ ۰۳ تير ۱۴۰۰
فلاکت به کجا کشیده که طرف راضی به فروش رای برای کسب درآمد شده
آخرین اخبار