مدیر سینما‌های استان همدان:

برای جبران زیان تعطیلی سینما‌ها دردوران کرونا هیچ ارگانی اقدام نکرد

مدیر سینما‌های استان همدان گفت: سینما‌ها هم مانند بسیاری از مکان‌های پر تجمع در دوران بیماری کرونا تعطیل شدند و بعد از نارنجی شدن وضعیت به فعالیت خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید شرفی، مدیر سینما‌های استان همدان گفت: در این دوره شیوع کرونا ،ضرر حاصل از تعطیلی سینما‌ها در کشور نه از سوی ارگان و نهاد خاصی جبران شده است و نه فعالیت کنونی سینما‌ها با نوع عرضه خوراک فرهنگی و تنوع فیلم‌ها که به شدت محدود هستند، جبران شده است.

او افزود: در همین شرایط از ابتدای امسال تا کنون سینما فلسطین همدان و سینما بهمن ملایر که از سینما‌های مؤسسه بهمن سبز حوزه هنری هستند، پذیرای ۳۲۰۰ نفر از مخاطبان خود بوده اند.

مدیر سینما‌های استان همدان با اشاره به پرفروشترین فیلم‌ها که در این مدت درحال اکران هستند، بیان کرد: در این مدت به ترتیب فیلم سینمایی کمدی، هفته‌ای یکبار آدم باش، تکخال و خورشید را از پرفروشترین فیلم‌ها اعلام کرده‌اند.

شرفی ادامه داد: نکته حائز اهمیت این است که مؤسسه بهمن سبز در ایام تعطیلی سینما‌ها به بازسازی سینما فلسطین همدان و افزودن یک سالن با ظرفیت ۲۶ نفر پرداخته است.

او گفت: همچنین در سینما بهمن ملایر ضمن بازسازی سالن انتظار یک سالن با ظرفیت ۲۶ نفر افزایش داده و در سینماقدس همدان از مرداد سال ۹۹ بازسازی کامل سینما و تبدیل سینماقدس به پردیس سینمایی چهار سالن قدس را در دست اقدام دارد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.